Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Melanie-Marie92 skriver: Heej tøser Ja altså, nu skal i høre...Jeg har i en uge nu haft ømme bryster, og og meget følsomme brystvorter + at jeg for et par dage siden mærkede at der ligsom var noget der hev i mit underliv.. Pikkede tror jeg?? Kan ikke helt beskrive det, og jeg skal førstevalg min mens om 5 dage ??? Og jeg har det dårligt næsten hver aften her de sidste 3 dage...Hvad tror i ??? - Melanie
Heej tøser Ja altså, nu skal i høre...Jeg har i en uge nu haft ømme bryster, og og meget følsomme brystvorter + at jeg for et par dage siden mærkede at der ligsom var noget der hev i mit underliv.. Pikkede tror jeg?? Kan ikke helt beskrive det, og jeg skal førstevalg min mens om 5 dage ??? Og jeg har det dårligt næsten hver aften her de sidste 3 dage...Hvad tror i ??? - Melanie
Har oplevet det samme, og mens kom 3-4 dage forsinket.
Man kan bilde sin kro alt muligt ind, så det er svært at sige
Frk-Lotusblomst skriver:Svært at sige.. Jeg håber sådan for dig. Desværre er kroppen bare en underlig ting.. Så det kan både være tegn på graviditet, på mens og på at du har for meget baby i hovedet.. Jeg krydser for at din mens IKKE kommer om 5 dage og at du står med 2 streger istedet.
come2 skriver: Har oplevet det samme, og mens kom 3-4 dage forsinket. Man kan bilde sin kro alt muligt ind, så det er svært at sige
Melanie-Marie92 skriver: Ja, det jo det, jeg håber at det for en gangs skyld betyder graviditet, vi har nu prøvet i halvandet år, så det er egentligt ikke fordi jeg tænker vildt meget over det mere, kun hvis det kommer nogen symptomer som ikke plejer at være der, men derfor kan kroppen selvfølgelig godt være umulig ligevel Men ja, det kunne være fedt at stå med 2 fine streger de 8. Tak fordi du tog dig tid til at svare
Ja, det jo det, jeg håber at det for en gangs skyld betyder graviditet, vi har nu prøvet i halvandet år, så det er egentligt ikke fordi jeg tænker vildt meget over det mere, kun hvis det kommer nogen symptomer som ikke plejer at være der, men derfor kan kroppen selvfølgelig godt være umulig ligevel Men ja, det kunne være fedt at stå med 2 fine streger de 8. Tak fordi du tog dig tid til at svare
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128