Aaaaargh.. Nu igen... Hjæææælp!!???:-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2012

Nattøs

Jeg tænker rigtigt meget på mine naboer  vi er lige flyttet i lejlighed og inden puslebordet blev købt, havde vi sex og hold op vores seng knirkede. Det kunne jeg bare ikke have. så rent tilfældigt, så blev puslebordet sat sådan at det "låste" vores seng. Så nu knirker den ikke mere 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2012

Mutti2B

Åh, hvor kender jeg det godt. Min overbo (single kvinde) larmer (læs skriger og stønner højlydt) også når hun har fået slæbt et offer med hjem fra byen. Så belastende. Fuldesex = ingen hæmninger

Jeg har følgende forslag til dig:

1. Næste gang de har sex, så venter du til de er færdige og så giver du dem et stort bifald

2. For hver gang de har sex, smider du dagen efter et postkort i deres postkasse hvor du skriver f.eks. 5 point . Uden afsender selvfølgelig. Mon ikke de efterhånden vil fatte hentydningen

3. Du stønner simpelthen højlydt med når de har sex

Anmeld

6. marts 2012

Bassemor<3

Næste gang du ser dem på trappen siger du "Nåh i har også bare pisse god sex, det er sgu da herligt når sexlivet bare fungerer!" Selvfølgelig med at glimt i øjet, den hentydning tror jeg godt de kan forstå 

Anmeld

7. marts 2012

smlmea

Hvad du skal gøre,du skal købe en hus ude på lars tyndskids mark,hvor nærmeste nabo bor 50 km der fra.

Meget kan man klage over,men lyde ved helt almindelig sex,kan man sgu ikke tillade sig at klage over,og jeg tvivler meget stærkt på at boligselskabet vil gøre noget,det er nemlig ikke imod husreglerne at have højlydt sex.

Ærlig talt vill jeg blive tossede,hvis der kom ja undskyld mig,en sippede gimpe,og klaget,det er ikke dit bord,tag og brug dit krudt på dit eget sexliv..

Anmeld

7. marts 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
smlmea skriver:

Hvad du skal gøre,du skal købe en hus ude på lars tyndskids mark,hvor nærmeste nabo bor 50 km der fra.

Meget kan man klage over,men lyde ved helt almindelig sex,kan man sgu ikke tillade sig at klage over,og jeg tvivler meget stærkt på at boligselskabet vil gøre noget,det er nemlig ikke imod husreglerne at have højlydt sex.

Ærlig talt vill jeg blive tossede,hvis der kom ja undskyld mig,en sippede gimpe,og klaget,det er ikke dit bord,tag og brug dit krudt på dit eget sexliv..

Vil også mene, at det da er ærgeligt at et forelsket par skal føle sig begrænset. Sådan er det ofte når man bor i lejligheder. Så kan man høre alt.

Anmeld

7. marts 2012

LotusCPH

En fordel i at bo på 4. sal :0P Hvor bor du? Men ej syntes ikke der er så meget at gøre ved det - sådan er livet og det er kærlighed det er da kun dejligt når folk lever det - og ja så grin da hellere af det og hyg jer med det - selvom det ka være irriterende. Men til at klage syntes jeg lige det er at stramme den. 

Men lykke til med det  

Anmeld

7. marts 2012

kitra

se det er fordelen ved at bo på landet der er der ikke nogen der klager over man har højlydt sex  men ud over det så synes jeg godt man kan sende dem en lille klage jeg ville selv blive dybt pinlig hvis jeg fandt ud af at jeg havde underholdt en hel opgang med mine lyde så hellere få det af vide med det samme. så må man jo køre en tur hvis man skal skrige 

Anmeld

7. marts 2012

B&J

sådan en nabo havde vi også der hvor vi boede før altså inde ved siden af... så jeg tog en personlig snak med hende at når nu hun gerne vil dyre sex så måtte de meget gerne fjerne sengen fra den væg der lå til os og lige dæmpe dem en smule... så¨vi også kunne sove bare lidt har ellers ikke noget imod det men hold op det her var som hvis jeg lå i sengen ved siden af dem og det ville jeg ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.