Aaaaargh.. Nu igen... Hjæææælp!!???:-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2012

Anonym trådstarter

Caroline86 skriver:

en af mine klassekammerater postede faktisk et billede på facebook forleden om netop samme problemstilling.

Det var så en der havde sat et opslag op i opgangen, om folk ikke ville tage hensyn når de dyrkede sex... Fin må at gøre det, synes jeg

Jeg synes måske bare det er lidt 'tarveligt' at sætte den op i hele opgangen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2012

Anonym trådstarter

komodo skriver:

Du behøver forresten heller ikke at skrive hvor den kommer fra men bare at lydene genere og at du ikke gider være sådan en der klager hele tiden, men at i også skal kunne være der

Altså så jeg også skriver i 'brevet' at jeg ikke har lyst til at være en der klager hele tiden?? 

Anmeld

3. marts 2012

Caroline86

Anonym skriver:

Jeg synes måske bare det er lidt 'tarveligt' at sætte den op i hele opgangen..

Du behøver jo ikke skrive "kære Jer på 4." hæhæ

Jeg ville skrive noget i stil med at det er dejligt med liv og kærlighed i opgangens lejligheder men at det til tider virker som om nogle af beboerne glemmer hvor lydt der er og om I ikke alle skal forsøge at tage mere hensyn til naboerne så alle kan få den nattesøvn de har brug for... eller sådan noget i den dur!!

Og så undlad at skrive "afsender" på så der ikke er nogen der kan regne ud hvem sedlen er tiltænkt

Anmeld

3. marts 2012

Kløver

Caroline86 skriver:

Du behøver jo ikke skrive "kære Jer på 4." hæhæ

Jeg ville skrive noget i stil med at det er dejligt med liv og kærlighed i opgangens lejligheder men at det til tider virker som om nogle af beboerne glemmer hvor lydt der er og om I ikke alle skal forsøge at tage mere hensyn til naboerne så alle kan få den nattesøvn de har brug for... eller sådan noget i den dur!!

Og så undlad at skrive "afsender" på så der ikke er nogen der kan regne ud hvem sedlen er tiltænkt

thumbs up

Anmeld

3. marts 2012

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Har hørt om nogle som engang klistrede en masse kondomer på deres hoveddør, de ved ikke hvem der gjorde det, men efter det, blev der mere ro
ellers som en anden skriver, smide en lille diskret seddel ind, og der behøver jo ikke være afsender på, men kunne jo bare være en lille enkel notits om de ikke kunne prøve at holde sexlivet inden for hjemmets fire vægge, og at deres seng måske med fordel kunne rykkes nogle cm ud fra væggen

Den med kondomerne sys jeg er streng hehe men tror jeg vil prøve det med 'brevet' uden afsender 

Anmeld

3. marts 2012

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

thumbs up

God ide

Anmeld

3. marts 2012

Kløver

Anonym skriver:

Den med kondomerne sys jeg er streng hehe men tror jeg vil prøve det med 'brevet' uden afsender 

jeg ville nok også selv benytte brevmetoden, eller som en anden foreslog, et anonymt brev i opgangen

Anmeld

3. marts 2012

pussekat

hejsa

jeg her prøve det men nok nabo som gjor det ud på græs så det bliv jeg lige træt af en dag så jeg gik ud og høre om jeg skulle give han en fod i r.... så han kun kom høj op og siden den dag gjor de det ikke ud for mere  så vis jeg være dig vil jeg skriv til dem om det og du kun jo skriv sød om du skal hjælp med når olie til der seng  

Anmeld

3. marts 2012

Clisolka

Anonym skriver:

Nåååh! Nu skal i høre. Kæresten og jeg er flyttet i ny lejlighed. Alt er godt MEN der bor et par oven over os, og når de har sex , kan man hører at sengen knirker og banker ind i noget, og deres stønnen.. Jeg hader det. Jeg synes også at det er mega akavet , når kæresten og jeg ligger i sengen og hygger og snakker og sådan, og så begynder deT...

Hvad gør man? 

Hvad ville i gøre?

Hjæææælp

Arrrrrgh hader det.. Ville lige ud med det, håber der er nogle der kan komme med nogle 'fif' , i ved hvad jeg mener

Heeeeeh sidste gang mine naboer stønnede højlydt begyndte jeg også at sige sjove lyde - sjovt nok stoppede det ret hurtigt 

Anmeld

3. marts 2012

komodo

Anonym skriver:

Altså så jeg også skriver i 'brevet' at jeg ikke har lyst til at være en der klager hele tiden?? 

ja så de føler at det er noget i kan ordne jer imellem og ikke behøver blande andre ind i det er jo lidt grænseoverskridende at vide at andre har talt om ens sexliv hvis man i virkeligheden ikke selv er opmærksom på hvor meget man genere med sine lyde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.