Åhh tak da fordi I ikke helt har glemt mig - I har konstant puslet i mit sind...
Kende I det - man går og konstruerer små indlæg inde i hovedet som skal smides på babyen ved lejlighed?
Jeg har tænkt en milliommilliard små indlæg til jer - i de første dage var jeg SÅ desperat over adskillelsen at jeg overvejede at skrive indlæg i word, som så skulle klippes ind når der var internetforbindelse.... Meeen så langt kom jeg nu ikke.
Vi har haft en skøn ferie - om end noget anstrengende at "stå" for børnene 24-7, uden hjælp fra diverse pasningsinstitutioner! Puuhha - de kan altså være noget af en mundfuld når de rotter sig sammen, men heldigvis også ENORMT søde og sjove når det kommer over dem!
Nå, men hva har vi lavet... Egentlig ikke så meget - været sammen som familie. Med mange og lange ophold på diverse legepladser, mange skønne gåture på strandene (stå-ture er nok mere korrekt - vi har jo børn med!!).
Vi har haft stor - kæmpestor - fornøjelse af spabadet, aldrig har ungerne været så rene, og været så vilde med at komme i bad!
Vi har haft en masse dejlig alenetid, Casper og jeg, for børne har ikke kunne holde sig vågne til længere end kl 19 noget af dagende - så aftnerne har vi haft til os selv (igen med spa, men nu med drinks og levende lys

)
Og jeg har løbet de skønneste ture i den fantastiske natur - prøv lige at høre her: kl 6.13 helt alene på stranden, havblik, solopgang, fuglesang, og guhjælpemig om ikke også der var en regnbue!!

....
Der var det så jeg blev overbevidst om at liver ER smukt!
Nu, mine damer, vil jeg tage mig en kop the og en skive af mit nybagte brød, og så vil jeg pløje indlæg til jeg besvimer!!
Marie - nyopladt efter en skøn ferie!