Erfaring med Mylicon dråber

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. marts 2012

Hvem?

Vivian87 skriver:

Hun får MME, men jeg har allerede skiftet een gang fra NanHA til Grøn Allomin så ville være ked af at skulle skifte igen da det er ret hårdt for hendes mave!  

Hun er snart 2,5 måned, og jeg ved godt at det er normalt at små babyer bøvler med maven - men jeg synes ikke jeg har hørt at det er normalt at de skal ha så ondt når de spiser at man skal tvinge mad i dem

Jeg har to drenge der var flaskebørn, men erfaring er klart Beauvais Allomin, sammen med Movicol, min ældste dreng fik laktulose på max, nr. to havde overhovedet ingen effekt af hverken laktulose eller mycolin, men movicol klarede det perfekt. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2012

Jonatansmor

Vivian87 skriver:

Hun får MME, men jeg har allerede skiftet een gang fra NanHA til Grøn Allomin så ville være ked af at skulle skifte igen da det er ret hårdt for hendes mave!  

Hun er snart 2,5 måned, og jeg ved godt at det er normalt at små babyer bøvler med maven - men jeg synes ikke jeg har hørt at det er normalt at de skal ha så ondt når de spiser at man skal tvinge mad i dem

Kan det være sutten i flasken der får hende til at hive luft med ned?

Har du prøvet kiropraktisk behandling?

Anmeld

5. marts 2012

Vivian87

Jonatansmor skriver:

Kan det være sutten i flasken der får hende til at hive luft med ned?

Har du prøvet kiropraktisk behandling?

Det burde det ikke være, for det er sådan nogle anti-kolik flasker! 

Nej, har kun prøvet zoneterapi men det var ABSOLUT ikke nogen succes  

Anmeld

5. marts 2012

Jonatansmor

Vivian87 skriver:

Det burde det ikke være, for det er sådan nogle anti-kolik flasker! 

Nej, har kun prøvet zoneterapi men det var ABSOLUT ikke nogen succes  

Jeg tror jeg havde fået fat i min læge, uanset hvad så skal du igennem den for at få en henvisning til kiropraktor, som rigtigt mange har god gavn af

Anmeld

6. marts 2012

Mus84

Vivian87 skriver:

nej undskyldeg mener heller ikke du skal skifte IGEN, men som en anden skriver det kan være en mulighed at skifte produkt

Men da skal du bare huske at prøve st stoppe med mylicon imens for at se om det har nogen virkning at du skiftede produktet ud

Ja ved det er hårdt jeg havde det også hårdt med min datter, hun havde også mange mavekramper og hendes mave sagde lyde osv.. Men hold ud, det skal nok ændre sig ca. 3 måneders alderen vil jeg tro.. Der ændrede det i hvert fald for os

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.