Vivian87 skriver:
Aviaja begyndte på Mylicon (staves??) dråber i tirsdags fordi hun bøvler sådan med luft i maven 
De første par dage sys jeg faktisk det så ud til at virke, men nu virker det som om hun har fået endnu mere luft i maven
når vi når aften rumler hendes mave så meget at jeg er overbevist om at hvis det var min mave ville JEG ikke engang ku holde det ud, så hvordan skal hun ku?? 

Andre der har oplevet det??
Ved snart ikke mine levende råd længere, det er slet ikke til at bære at hun skal ha så ondt, men det virker ikke som om der er noget der virker 

Herhjemme virkede Mylicon ikke. Elias døjer også frygtelig meget med luft i maven. Faktisk så meget at jeg i fredags var til lægen med ham som så konstaterede at han har kolik
Jeg fik også den klassiske besked fra lægen om, at det går over når de er 3-4 måneder, men ja hvor er det hårdt at se, at de små pus vrider sig i smerte. Hans mave rumler også helt vildt.
Vi går til zoneterapeut med ham, og så giver jeg hver anden flaske grøn allomin og hver anden flaske nan ha. Jeg synes, at det har virket på den måde, at han ikke er så forstoppet mere, det døjede han nemlig også meget med før.
Anmeld