Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
1234567890 skriver: mange tak soede... det er ikke let naar man er helt nede i kulkaelderen.. men er glad for du vil vaere her for mig hvis jeg har lyst til at snakke.. det saetter jeg pris paa...
mange tak soede... det er ikke let naar man er helt nede i kulkaelderen..
men er glad for du vil vaere her for mig hvis jeg har lyst til at snakke.. det saetter jeg pris paa...
Kan godt forstå dig, jeg har også i tidens løb haft nogle rigtigt "nede-dage".
Men skriv endeligt, hvis du for lyst
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Åhh du lyder til at trænge til et kram
MinNoah skriver: Kender det godt... Plejer at gå en tur og bare lade tårerne få frit løb
Kender det godt... Plejer at gå en tur og bare lade tårerne få frit løb
ja det var en go ide... der er ogsaa dryppet mange taarer i mit toejskab...
wamse skriver: Åhh du lyder til at trænge til et kram
tak
Det kan jeg alt for godt.
Jeg kender også det, at vågne op for et frygteligt mareridt, blot for at finde ud af, at det desværre ikke bare var et mareridt.
Ved du hvad der gør dig ked af det? Er det bare enkelte dage eller mere konstant?
Stort kramkender alt til at have det dårligt!
Kender det godt. Og det er bare heller ikke altid jeg lige kan sætte ord på hvorfor jeg er ked af det.
Lider du af hjemve for tiden ?
Du er velkommen til at skrive pb hvis du har brug for det
Mathilde skriver: Ved du hvad der gør dig ked af det? Er det bare enkelte dage eller mere konstant? Stort kramkender alt til at have det dårligt!
ja det ved jeg godt... det er en retsag der er gaaet on i fem aar nu... og hvert aar er vi i retten. og det er paa onsdag vi skal i retten i aar, og det er det jeg er helt nede over...... der er nogle personer som jeg virkelig hader at se................. tak for dine
1234567890 skriver: ja det ved jeg godt... det er en retsag der er gaaet on i fem aar nu... og hvert aar er vi i retten. og det er paa onsdag vi skal i retten i aar, og det er det jeg er helt nede over...... der er nogle personer som jeg virkelig hader at se................. tak for dine
Åh det lyder rigtig hårdt! Det er sådan en dag der skal overståes. Håber det kommer til at gå godt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128