...........................................

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

988 visninger
18 svar
0 synes godt om
3. marts 2012

Gravid2012

jeg er saa ked af noget.. har ikke lyst til at snakke om det... men kender i det hvor man bare ligger sig under dynen og haaber paa alle de daarlige ting gaar vaek naar man vaagner op... kender i det hvor man bare har lyst at skrige fordi man er saa ked......... jeg sidder nogen gange i mit toejskab, der foeler jeg mig tryg ..... 

undskyld... men maatte bare lige sige det til nogle, hvordan jeg foeler...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2012

MortilCilas

Jeg kender det fuldstændigt godt, dog ikke den med tøjskabet, men jeg putter mig helt sammen i min seng!

Anmeld

3. marts 2012

Jonatansmor

1234567890 skriver:

jeg er saa ked af noget.. har ikke lyst til at snakke om det... men kender i det hvor man bare ligger sig under dynen og haaber paa alle de daarlige ting gaar vaek naar man vaagner op... kender i det hvor man bare har lyst at skrige fordi man er saa ked......... jeg sidder nogen gange i mit toejskab, der foeler jeg mig tryg ..... 

undskyld... men maatte bare lige sige det til nogle, hvordan jeg foeler...

sommetider kan livet føles som en cykeltur i december, op ad bakke. I snestorm. Nøgen.

Det er jo ikke det der definerer dig som et menneske. Det der er afgørende, er om du tør kravle ud af skabet imorgen og sige godmorgen til alle os andre, der også lige er krybet ud af bunden af skabet og taget modet til os?

Kender det, alt for godt

Anmeld

3. marts 2012

Dot D

Åh, det lyder da ikke rart...

Hvis et tøjskab skal give dig trygheden. Jeg håber virkeligt, du har nogen at snakke med, nogen der kan give en skulder til trøst... Og har du ingen, så må du gerne skrive, jeg lytter gerne, og giver gerne et trøstende og styrkende ord med på vejen

Anmeld

3. marts 2012

Ma-lu

Kender de dage, dem har vi vist alle prøvet .. 

Du får lige en masse .. 

Anmeld

3. marts 2012

Gravid2012

MortilCilas skriver:

Jeg kender det fuldstændigt godt, dog ikke den med tøjskabet, men jeg putter mig helt sammen i min seng!

godt at hoerer andre ogsaa har det lidt ligesom mig.. og tak for

Anmeld

3. marts 2012

Gravid2012

Jonatansmor skriver:

sommetider kan livet føles som en cykeltur i december, op ad bakke. I snestorm. Nøgen.

Det er jo ikke det der definerer dig som et menneske. Det der er afgørende, er om du tør kravle ud af skabet imorgen og sige godmorgen til alle os andre, der også lige er krybet ud af bunden af skabet og taget modet til os?

Kender det, alt for godt

det er bare saa f****** svaert......  men det er nu dejlig jeg har alle jer til at gi mig noget troest..... 

Anmeld

3. marts 2012

Gravid2012

Dot D skriver:

Åh, det lyder da ikke rart...

Hvis et tøjskab skal give dig trygheden. Jeg håber virkeligt, du har nogen at snakke med, nogen der kan give en skulder til trøst... Og har du ingen, så må du gerne skrive, jeg lytter gerne, og giver gerne et trøstende og styrkende ord med på vejen

mange tak soede... det er ikke let naar man er helt nede i kulkaelderen..

men er glad for du vil vaere her for mig hvis jeg har lyst til at snakke.. det saetter jeg pris paa...

Anmeld

3. marts 2012

MinNoah

Kender det godt... Plejer at gå en tur og bare lade tårerne få frit løb

Anmeld

3. marts 2012

Gravid2012

Ma-lu skriver:

Kender de dage, dem har vi vist alle prøvet .. 

Du får lige en masse .. 

mange tak.. nogle gange tror jeg er skoer pga af det jeg goer, men er lidt "glad" for at hoerer at der er ogsaa andre helt normale mennesker der ogsaa har det saadan nogle gange....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.