Vil I med i legeland?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2012

piadas

Det tyder jo på, at der indtil videre er stemning for en dag i legeland. Jeg synes, vi skal satse på Aarhus så flest mulige kan komme med.

Skal vi finde en dag i en weekend eller på en hverdag? De fleste er vel begyndt at arbejde eller studere igen, så jeg tænker en weekend er bedst? Jeg har jo godt nok selv fri hver fredag, men det  hjælper jo nok ikke I andre så meget.... Derudover har jeg faktisk en del ferie, jeg mangler at afholde, så det er ikke helt umuligt at tage en fridag, hvis det passer I andre bedre på en hverdag...

Ellers har jeg fri hele uge 16, men der er jo længe til...

Jeg ved ikke, hvordan det er med plads og travlhed derude, men jeg tænker, der nok er flere mennesker i weekenderne, så det kunne være en fordel at tage derud på en hverdag, hvis det altså kan lade sig gøre?

Hvad siger I, tøser?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2012

_-Kathrine-_

Jeg er også med, hvis det blir i Århus
Vil jo rigtig gerne møde jer, skønne piger!
Har fri om onsdagen, hvis det er

Anmeld

4. marts 2012

AnneBJ

Jeg stemmer klart for hverdag - hovedsageligt pga. transportmuligheder! Jeg har bevilget mig selv flekstid på studiet så med mindre jeg har eksamen eller lignende vigtige ting, kan jeg også tage en fridag.. 

Anmeld

5. marts 2012

bøgelund

Jeg har en hverdagsfri om ugen. Og med nyt job, kan jeg ikke lige få fri. Men hvis det rammer en fridag, kommer vi fra Fyn..

Anmeld

6. marts 2012

Sofia

Jeg vil gerne med, hvis det passer med vi stadig bor i Århus. Vi skal helt sikkert besøge det legeland, når vi flytter til Aalborg, det ser mega godt ud, hvilke skønne skønne billeder Pia. Glæder mig til at se hvordan din næste smukke baby ser ud, for at det bliver et kønt barn er forudsat, med din "forhistorie" med kønne børn!

Anmeld

6. marts 2012

Sofia

Jeg arbejder i Aalborg så det er nok tvivlsomt om jeg kan hvis det er en hverdag -  men jeg afventer og ser datoen!

Anmeld

6. marts 2012

Janni.

Om vi kan en hverdag, må dato og tiden vise. Jeg går arbejdsløs og skal til møde på jobcenteret imorgen. Bliver nok sendt ud i noget "yderst interessant" arbejde  

Anmeld

7. marts 2012

DK

Hmm.... måske? Jeg vil RIGTIG gerne men ved ikke helt om jeg har tid. Det kommer an på om det er før/efter speicale aflevering og om jeg har fået job eller ej

Men hvis det er en dato hvor jeg kan og alt går op i en højere enhed så vil jeg i hvert fald rigtig gerne. Det er ikke lysten der mangler

Anmeld

7. marts 2012

Marco2

Lyder hygsomt.

Hvis vi skal ha' en chance for at komme med skal det være weekend da jeg for længst er startet på jobbis.

AG

Anmeld

8. marts 2012

An&Jo

vi vil også meget gerne med..
Johannes elsker at være sådanne steder, men for os vil det være bedst i weekenden, og helst en ulige uge, da han er ved hans far de lige ugeweekender..

Men uanset så helst weekend, for jeg er jo startet op i skole igen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.