Vil I med i legeland?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.516 visninger
19 svar
0 synes godt om
3. marts 2012

piadas

Jeg var i Jumboland med Ida, Zilan og Zilans veninde Tanja idag.

I kan evt. tjekke deres hjemmeside Jumboland.dk, hvis I ikke kender det. 

Det var et kæmpehit, og mens jeg var derude, kom jeg til at tænke på, om vi skulle arrangere et baby.dk-møde derude. Jeg tror, der kunne være rigtig godt, og så længe vores små poder er under 18 måneder er de gratis, og det er kun os voksne, der koster kr. 60,- pr. snude. Hvis man tager ældre søskende med, koster de så godt nok kr. 80,- pr. barn, men jeg synes stadig det er en ok pris. Med tanke på at jeg gav kr. 220,- for os alle fire tilsammen, og at det koster omkring kr. 200,- at komme ind i  Djurs Sommerland, kan jeg godt leve med det! Vi kom omkring kl. 10.15 og forlod Jumboland lidt i kl. 14, så man kan sagtens få tiden til at gå, og det behøver jo heller ikke være længere tid, når de er så små!

Derudover må man også gerne slæbe sin egen mad med, så man behøver ikke købe deres ret dyre sandwiches, is, burgere, pommes frites osv., så det behøves faktisk ikke koste mere end entreen.

Det er en kæmpe lagerhal, der er lavet om til legeland, så du har faktisk overblik over det meste af lokalet hele tiden, og så er der et område til børn mellem 0-5 år, så de kan være i fred for de store.

I kan nok fornemme min begejstring, men ulempen er jo så, at det ligger i Aalborg, og det er jo lidt langt for nogle af jer...

Jeg ved, at der ligger noget tilsvarende i Herning (Baboon City), men det var vi slet ikke så begejstrede for, da vi var der for 3-4 år siden. Det er noget større, og en masse rum man kan fare vild i - vi synes faktisk, at vores børn var for små til mange af de ting, der var, og da var Oliver og Zilan vel omkring 7 og 4 år...

Der findes vist også noget i Viborg, men det kender jeg ikke? Nogen der gør det? Eller findes der mon noget i Århus, så afstanden bliver overkommelig for de fleste? Eller gider folk køre/tage toget til Aalborg, for det er altså virkelig godt!

Eller gider I slet ikke?

I får lige lidt billedspam, så I kan se, hvordan der ser ud derude!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2012

AnneBJ

http://www.legelandet.dk/aarhus

Det her ligger i Århus - jeg har været i deres Vejle afdeling med børnehavebørn. Der var rutsjebaner og alt mulig gøjl, men jeg kan ikke huske deres "baby" aktiviteter... min mindstemand ville elske at sidde i et kuglebad og sutte på en bold, så jeg er på!

Dog hverken i Viborg eller Aalborg, men gerne i Århus. Eneste ulempe er, at det tit ligger uden for byen (centrum) så man skal videre med bybus - det er nemmest i hverdagenen, i hvert fald her i Kolding

Det ser ud til I har haft en rigtig fed dag!! 

Anmeld

3. marts 2012

bøgelund

i kunne også alle komme med i "løvens hule" i Odense.. 

fantastisk sted, der lige er blevet renoveret.. 

http://www.lovenshule.dk/

men Anna og mor vil meget gerne med en dag.. hvis det ikke er længere end Århus.. 

Anmeld

3. marts 2012

piadas

AnneBJ skriver:

http://www.legelandet.dk/aarhus

Det her ligger i Århus - jeg har været i deres Vejle afdeling med børnehavebørn. Der var rutsjebaner og alt mulig gøjl, men jeg kan ikke huske deres "baby" aktiviteter... min mindstemand ville elske at sidde i et kuglebad og sutte på en bold, så jeg er på!

Dog hverken i Viborg eller Aalborg, men gerne i Århus. Eneste ulempe er, at det tit ligger uden for byen (centrum) så man skal videre med bybus - det er nemmest i hverdagenen, i hvert fald her i Kolding

Det ser ud til I har haft en rigtig fed dag!! 

Jeg tog lige et kig på deres hjemmeside. Det ser da fint ud! Jeg kan læse, at der er et afgrænset område til de 0-3-årige + fri entre indtil de er 2 år!

Mon det er det, vi skal satset på, så de fleste kan være med?

Anmeld

3. marts 2012

piadas

bøgelund skriver:

men Anna og mor vil meget gerne med en dag.. hvis det ikke er længere end Århus.. 

Ih ja, det kunne være fedt, men Odense er liiiige rigeligt langt væk for mit vedkommende!

Anmeld

3. marts 2012

AnneBJ

bøgelund skriver:

Anmeld

3. marts 2012

AnneBJ

piadas skriver:

Jeg tog lige et kig på deres hjemmeside. Det ser da fint ud! Jeg kan læse, at der er et afgrænset område til de 0-3-årige + fri entre indtil de er 2 år!

Mon det er det, vi skal satset på, så de fleste kan være med?

Det synes jeg i hvert fald kunne være fedt!

Anmeld

3. marts 2012

Janni.

Bliver det Århus, kunne vi også overtales hvis vi kan få det til at passe ind

Anmeld

4. marts 2012

JonTri

Jeg er på i Viborg... Har været der et par gange og det er skægt. Overvejer at holde den stores fødselsdag der! 

Anmeld

4. marts 2012

bøgelund

piadas skriver:

Ih ja, det kunne være fedt, men Odense er liiiige rigeligt langt væk for mit vedkommende!

Ja Århus er vist meget passende for alle. hvis vi kan finde en dag der passer, kører vi gerne derover. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.