Kender I dette tøjmærke??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2012

Kløver

An&Jo skriver:

HHmDet ligner ikke noget vi har i skabet herhjemme, og vi har masser af småfolk..

jeg aner virkelig ikke hvad det er, men vil skyde på at der måske er én der har købt det over nettet et sted?? har ihvertfald aldrig set det mærke der før

Jeg tænkte bare mærket kunne minde om småfolk, men er vi enige om mærket må være den lille flap, med den orange ting på med hul i, som lidt kunne minde om et æble ?, tror ikke mærket er de store samlet, dvs svanen, kaninen og den Der kirsebærlignende tingest ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2012

An&Jo

Maja84 skriver:

Jeg tænkte bare mærket kunne minde om småfolk, men er vi enige om mærket må være den lille flap, med den orange ting på med hul i, som lidt kunne minde om et æble ?, tror ikke mærket er de store samlet, dvs svanen, kaninen og den Der kirsebærlignende tingest ?

jep det er vi enige om at det er den der lille flap.. men jeg synes nu ikke det ligner et æble..

men nu sagde hun jo også at der var et kors derpå også og at det ander lignede en svane..

men umiddelbart kan jeg slet ikke genkende det ihvertfald.. så jeg tænker der er købt over nettet fra udlandet måske

Anmeld

3. marts 2012

Kløver

Lund87 skriver:

KanddujjakagjajHar også tænkt på Danefæ, men det er det heller ikk

Kan du tage et tydeligere billede af selve mærket på flappen ? Kan være det gør det nemmere

Anmeld

3. marts 2012

Kløver

jep det er vi enige om at det er den der lille flap.. men jeg synes nu ikke det ligner et æble..

men nu sagde hun jo også at der var et kors derpå også og at det ander lignede en svane..

men umiddelbart kan jeg slet ikke genkende det ihvertfald.. så jeg tænker der er købt over nettet fra udlandet måske

hm blev lige forvirret af de andre mærker og troede det var dem hun mente, og billedet var så småt på min telefon, jeg ikke kunne se det ordentligt ikke at jeg kan se det tydeligere på den bærbare

Anmeld

3. marts 2012

babyMark

hmm den ligner lidt noget jeg har liggende, men kommer til at vække lillepigen, hvis jeg skal kigge efter lige nu Men synes at huske at det er fra nameit

Anmeld

4. marts 2012

Mama3

hej vi har en magen til og det er tinyminymo den er bare så lækker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.