Kender I dette tøjmærke??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.332 visninger
15 svar
0 synes godt om
3. marts 2012

Lund87

Hej piger. Har købt noget brugt tøj og i posen var der det mest fantastiske tøj, men sættet har ikke et navn - kun et logo, så kan I hjælpe mig??? Det er et lille mærke, hvor der er en svane på i lyserød og et rødt kryds/kors. Er der en som ved hvad tøjmærket hedder??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2012

An&Jo

Lund87 skriver:

Hej piger. Har købt noget brugt tøj og i posen var der det mest fantastiske tøj, men sættet har ikke et navn - kun et logo, så kan I hjælpe mig??? Det er et lille mærke, hvor der er en svane på i lyserød og et rødt kryds/kors. Er der en som ved hvad tøjmærket hedder??

har du eventuelt et billede af det??

Anmeld

3. marts 2012

Lund87

Ja selvfølgelig. Prøver ligepim jeg kan ligge et en

Anmeld

3. marts 2012

Lund87

Så fandt jeg ud af det

Det er det lille mærke i midten. De store der er på blusen af bagsiden og bla. svanen...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3. marts 2012

Muffinmus

godt spørgsmål.....har ikke umiddelbart selv noget skabene derfra i hvert fald.

Anmeld

3. marts 2012

Kløver

Lund87 skriver:

ALLJeJegSå fandt jeg ud af det

Det er det lille mærke i midten. De store der er på blusen af bagsiden og bla. svanen...

Jeg synes det ligner det bare er pynt, men til gengæld er der et lille mærke i syningen, hvor det ligner lidt et grønt æble, og er Det det, ville jeg gætte på småfolk

Anmeld

3. marts 2012

Kløver

Maja84 skriver:

Jeg synes det ligner det bare er pynt, men til gengæld er der et lille mærke i syningen, hvor det ligner lidt et grønt æble, og er Det det, ville jeg gætte på småfolk

Hov, orange gg, ligner et orange æble

Anmeld

3. marts 2012

An&Jo

Det ligner ikke noget vi har i skabet herhjemme, og vi har masser af småfolk..

jeg aner virkelig ikke hvad det er, men vil skyde på at der måske er én der har købt det over nettet et sted?? har ihvertfald aldrig set det mærke der før

Anmeld

3. marts 2012

Lund87

Nej, det er ikke småfolk... er virkelig også på bar bund, så håbede der lige var en her som ku genkende det

Anmeld

3. marts 2012

Lund87

Har også tænkt på Danefæ, men det er det heller ikk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.