vielses ring....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2012

Billemyre

Vi var til det mere enkle... Fik disse to i stål.
Helt ens, hans var så bare meget bred og min var uden sten.

Det er godt nok næppe nogen inspiration for dig, når du nu godt kan lide sten, hehe... Men den er selvfølgelig med på billedet 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2012

Kay

Billemyre skriver:

Vi var til det mere enkle... Fik disse to i stål.
Helt ens, hans var så bare meget bred og min var uden sten.

Det er godt nok næppe nogen inspiration for dig, når du nu godt kan lide sten, hehe... Men den er selvfølgelig med på billedet 

hvordan kan det være i valgte stål??
syntes når jeg kigger at de fleste er i guld eller hvidguld...

Anmeld

12. marts 2012

Billemyre

Kay skriver:

hvordan kan det være i valgte stål??
syntes når jeg kigger at de fleste er i guld eller hvidguld...

Vi er begge to mest til sølv, og sølv og stål er jo "farvemæssigt" næsten fuldstændig ens.
Og så syntes vi at der var noget meget kraftfuldt og forankret ved stålet, så derfor blev det det

Dog kunne man, hvis man valgte sølv, få indgraveret navn og dato (eller andet) med sin egen håndskrift.. Det ville vi gerne have haft, men valgte så stål alligevel med maskinskrevet indgravering.
Det kan godt ærge mig lidt idag  Kunne ha' været dejlig specielt med mandens håndskrift og hjemmetegnede hjerte (som vi havde planlagt) inde i min ring  Og omvendt...

Anmeld

12. marts 2012

Kay

Billemyre skriver:

Vi er begge to mest til sølv, og sølv og stål er jo "farvemæssigt" næsten fuldstændig ens.
Og så syntes vi at der var noget meget kraftfuldt og forankret ved stålet, så derfor blev det det

Dog kunne man, hvis man valgte sølv, få indgraveret navn og dato (eller andet) med sin egen håndskrift.. Det ville vi gerne have haft, men valgte så stål alligevel med maskinskrevet indgravering.
Det kan godt ærge mig lidt idag  Kunne ha' været dejlig specielt med mandens håndskrift og hjemmetegnede hjerte (som vi havde planlagt) inde i min ring  Og omvendt...

det kan jeg godt forstå...

vi er også mest til "sølvfarven"  og har lidt en ide om at det er mange penge at give for hvidguld når ingen kan se forskellen fra hvidguld til sølv...

men vi har fundet 2 sæt ringe der ligner hinanden... den en i sølv og den anden i stål... så vi skal bare lige blive enige

Anmeld

12. marts 2012

Billemyre

Kay skriver:

det kan jeg godt forstå...

vi er også mest til "sølvfarven"  og har lidt en ide om at det er mange penge at give for hvidguld når ingen kan se forskellen fra hvidguld til sølv...

men vi har fundet 2 sæt ringe der ligner hinanden... den en i sølv og den anden i stål... så vi skal bare lige blive enige

Ja, det er jo så lige det 

Sølv er jo blødere og mere modtagelig for skrammer og ridser - Og skal også pudses, hvis man vil bibeholde det skinnende look.
Men det er jo så pææænt 

Anmeld

12. marts 2012

Moar'en

Her er vores ringe. det er titanium og guld. Og min har så en brilliant

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. marts 2012

Kay

Billemyre skriver:

Ja, det er jo så lige det 

Sølv er jo blødere og mere modtagelig for skrammer og ridser - Og skal også pudses, hvis man vil bibeholde det skinnende look.
Men det er jo så pææænt 

er ik så vild med det skindende og blanke så det gør ik noget..

Anmeld

12. marts 2012

Kay

Moar'en skriver:

Her er vores ringe. det er titanium og guld. Og min har så en brilliant

de er flotte... elsker den måde den er delt med stenen i midten

Anmeld

12. marts 2012

Billemyre

Kay skriver:

er ik så vild med det skindende og blanke så det gør ik noget..

Så kunne stål godt være en idé! Det er slidbart og skal ikke "passes" som sølv 

Håber, I finder lige de helt rigtige for jer 

Anmeld

12. marts 2012

Moar'en

Kay skriver:

de er flotte... elsker den måde den er delt med stenen i midten

elsker dem også, os fordi de ikke er lige. Eneste ulempe, de kan ikke laves mindre, fik vi afvide, pga de er skæve

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.