vielses ring....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.192 visninger
52 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. marts 2012

Kay

vis mig din vielses ring... eller den du ønsker dig...

vi skal til at kigge på vielses ring til mig... da kæresten ikke vil ha en ring... er det kun til mig

jeg skal kunne havde den på til hverdag... og inden under gummihansker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2012

MorEllen

Vores ringe er af denne type, bare lidt bredere. Vi ville have dem sådan -enkle og rene

Synes du ikke det er lidt dumt at din kæreste ikke vil have ring?

Anmeld

3. marts 2012

Kay

MyLille skriver:

Vores ringe er af denne type, bare lidt bredere. Vi ville have dem sådan -enkle og rene

hmm jeg er mere til noget med sten...

jo... i starten blev jeg faktisk ked af at han ikke ville havde en ring... men han kan ikke havde den på, på arbejde og jeg kender ham godt nok til at han ville glemme at tage den på når han kom hjem... så ville den bare ligge i skuffen og så ville han ha den på en gang i mellem til fest...

Anmeld

3. marts 2012

projekt-ønskebarn

Her er vores ringe, vi blev gift i sommers 2011

De er specielt lavet af min veninde som er guldsmed og derfor er der ingen andre der har dem - det kan jeg godt li´

Ringene er lavet i hvidguld og titanium.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3. marts 2012

FruK

MyLille skriver:

Det ligner vores.

Min mands er uden sten. Jeg har fået tre cognacfarvede sten i min - en lille og to lidt større, symboliserer min søn, min mand og jeg selv. Skal selvfølgelig have en lille sten mere, når baby kommer. 

Vi har selv valgt, hvordan de tre sten skulle sidde, og så er farven på stenene lidt speciel - det gør at vi føler at vores ringe er helt unikke, selvom det er helt almindelige Aagaard ringe. 

Anmeld

3. marts 2012

Muffin_girl

Kay skriver:

vi skal til at kigge på vielses ring til mig... da kæresten ikke vil ha en ring... er det kun til mig

Nu spammer jeg din tråd Hehhe.. Her er nogle af dem jeg er vild med .. 

Anmeld

3. marts 2012

MorEllen

FruK skriver:

Det ligner vores.

Min mands er uden sten. Jeg har fået tre cognacfarvede sten i min - en lille og to lidt større, symboliserer min søn, min mand og jeg selv. Skal selvfølgelig have en lille sten mere, når baby kommer. 

Vi har selv valgt, hvordan de tre sten skulle sidde, og så er farven på stenene lidt speciel - det gør at vi føler at vores ringe er helt unikke, selvom det er helt almindelige Aagaard ringe. 

Det er rigtig fint og hyggelig når der er noget helt personlig ved ringene Vi talte også på et tidspunkt om, at jeg skulle have en sten for hvert barn.. det har bare ikke blevet til noget endu, selv om barnet er kommet Måske skulle jeg bringe det på banen igen

Anmeld

3. marts 2012

Muffin_girl

Kay skriver:

Fandt lige ønskeringene Elsker disse 

Anmeld

3. marts 2012

Fanny Holbech

Jeg har denne ring fra DIRKS DESIGN. Min mand har en almindelig glat ring som er slebet på samme måde i guldet som min.

Anmeld

3. marts 2012

L&V

2 vielsesringe i 14 karat alm.- og hvidguld 0,06 ct2 vielsesringe i 14 karat alm.- og hvidguld 0,035 ct

syntes de er fine.. er vild med george jensen ringene.. har ikke selv vielses ring, det er ikke lige mig med smykker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.