Kan i hjælpe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2012

Anonym trådstarter

Flodkilling skriver:

uh ja drømmene altså inden jeg vidste jeg var gravid, havde jeg samme drøm, men først 1 måned efter kunne jeg teste positiv

Jeg håber virkelig også at mine drømmer bliver virkelighed snart .. 

Man bliver da sindsyg af dem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2012

Anonym trådstarter

Jeg har taget en test her til morgen også.. 

Og der kommer den samme hvide streg frem, og det er på en anden slags test? 

Hmmm.. Kan der være noget? åååårh, jeg hååååååååber!!! 

Anmeld

4. marts 2012

Camillos

Anonym skriver:

Jeg er en af dem som aldrig har kunnet forstå hvorfor folk har skilt deres tests ad.. Men tog en i morges, har godt nok først testdag om lidt over en uge, men aner ikke hvornår jeg har ÆL, og bum, 3 minutter efter var der denne "streg" 

Nogen der har prøvet at få sådan en, også alligevel være gravide? 

Jeg er godt klar over den er negativ, da der ikke er farve i, men har aldrig fået sådan en "streg" før .. 

det er en streg uden farve så den er ugyldig desværre... det kan være overskuds farve fra resten af testen der har sat sig uden om testfeltet. prøv igen om nogle dage.

Anmeld

4. marts 2012

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

det er en streg uden farve så den er ugyldig desværre... det kan være overskuds farve fra resten af testen der har sat sig uden om testfeltet. prøv igen om nogle dage.

Tak  

Jeg har prøvet i morges, med en anden slags test, og der kom der også denne hvide streg .. 

Men stadig så har jeg ikke nogen symptomer, udover de skide drømme

Anmeld

4. marts 2012

Camillos

Anonym skriver:

Tak  

Jeg har prøvet i morges, med en anden slags test, og der kom der også denne hvide streg .. 

Men stadig så har jeg ikke nogen symptomer, udover de skide drømme

nej det er jo det men det jo også tidligt med symptomer har selv (uden jeg var gravid) Drømt om jeg har født fået børn er gravid Ol. Fordi jeg har haft PB meget i min underbevidsthed. 

Krydser for dig. 

Anmeld

4. marts 2012

Anonym trådstarter

nej det er jo det men det jo også tidligt med symptomer har selv (uden jeg var gravid) Drømt om jeg har født fået børn er gravid Ol. Fordi jeg har haft PB meget i min underbevidsthed. 

Krydser for dig. 

Ja meget tidligt .. 

Altså vi har prøvet i 2 år, uden held, og de sidste 6 måneder er vi gået fra, "vi skal have barn" til "kommer det, så kommer det" hvis du forstår .. 

Derfor tænker jeg slet ikke over baby, men drømmer også kun udelukkende om positiv test, flere gange, og den samme drøm.. 

Puha, ved da slet ikke hvad jeg skulle gøre hvis jeg drømte at jeg var ved at føde

Og tusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.