Kan i hjælpe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.774 visninger
15 svar
0 synes godt om
3. marts 2012

Anonym trådstarter

Jeg er en af dem som aldrig har kunnet forstå hvorfor folk har skilt deres tests ad.. Men tog en i morges, har godt nok først testdag om lidt over en uge, men aner ikke hvornår jeg har ÆL, og bum, 3 minutter efter var der denne "streg" 

Nogen der har prøvet at få sådan en, også alligevel være gravide? 

Jeg er godt klar over den er negativ, da der ikke er farve i, men har aldrig fået sådan en "streg" før .. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2012

gonefishing

Anonym skriver:

Jeg er en af dem som aldrig har kunnet forstå hvorfor folk har skilt deres tests ad.. Men tog en i morges, har godt nok først testdag om lidt over en uge, men aner ikke hvornår jeg har ÆL, og bum, 3 minutter efter var der denne "streg" 

Nogen der har prøvet at få sådan en, også alligevel være gravide? 

Jeg er godt klar over den er negativ, da der ikke er farve i, men har aldrig fået sådan en "streg" før .. 

stregen skal jo være der før der kan være en streg. altså det er jo den der bliver farvet hvis man er gravid/har ægløsning. var det det du mente?

Anmeld

3. marts 2012

Anonym trådstarter

stregen skal jo være der før der kan være en streg. altså det er jo den der bliver farvet hvis man er gravid/har ægløsning. var det det du mente?

Altså, det er en G-test..

Og har aldrig fået sådan en hvid streg på en test før, og jeg har testet meget igennem 2 år.. 

Ville bare høre om der er nogen der har prøvet at få sådan en streg, og teste en uge efter og om der så var kommet farve i ..

Lidt svært at forklarer

Anmeld

3. marts 2012

gonefishing

Anonym skriver:

Altså, det er en G-test..

Og har aldrig fået sådan en hvid streg på en test før, og jeg har testet meget igennem 2 år.. 

Ville bare høre om der er nogen der har prøvet at få sådan en streg, og teste en uge efter og om der så var kommet farve i ..

Lidt svært at forklarer

hvis den ikke var der, ville du i hvert fald aldrig kunne få en rød streg vil sige det er en meget klar negativ, men.... man høre jo tit om kvinder der tester negativt og bare venter på tante russerne kommer på besøg, men så fik positiv test 10 dage efter sååå det skal nok komme

Anmeld

3. marts 2012

Frk-Lotusblomst

Den er negativ.. eller rettere sagt ugyldig..
Det er ikke meningen du skal kunne se den hvide streg .

Anmeld

3. marts 2012

Anonym trådstarter

Flodkilling skriver:

hvis den ikke var der, ville du i hvert fald aldrig kunne få en rød streg vil sige det er en meget klar negativ, men.... man høre jo tit om kvinder der tester negativt og bare venter på tante russerne kommer på besøg, men så fik positiv test 10 dage efter sååå det skal nok komme

Jeps, ved godt den er negativ .. 

Har heller ikke symptomer på graviditet.. Men har flere gange drømt at jeg stod med at positiv test, osv.. Og kan egentlig ikke huske mine drømme, kun meget mærkelige, men de drømme om test sidder der sku også om morgenen .. 

Jeg krydser  i hvert fald for at den bliver positiv iden for ikke ret lang tid!

Anmeld

3. marts 2012

Anonym trådstarter

Frk-Lotusblomst skriver:

Den er negativ.. eller rettere sagt ugyldig..
Det er ikke meningen du skal kunne se den hvide streg .

Okay, tak

Anmeld

3. marts 2012

Frk-Lotusblomst

Anonym skriver:

Okay, tak

Velbekomme..
JEg håber og krydser for i snart får lov at få de to streger..!!

Anmeld

3. marts 2012

Anonym trådstarter

Frk-Lotusblomst skriver:

Velbekomme..
JEg håber og krydser for i snart får lov at få de to streger..!!

Tusind tak .. Det håber jeg også selv .. Andet kan ikke være rigtig .. 

Anmeld

3. marts 2012

gonefishing

Anonym skriver:

Jeps, ved godt den er negativ .. 

Har heller ikke symptomer på graviditet.. Men har flere gange drømt at jeg stod med at positiv test, osv.. Og kan egentlig ikke huske mine drømme, kun meget mærkelige, men de drømme om test sidder der sku også om morgenen .. 

Jeg krydser  i hvert fald for at den bliver positiv iden for ikke ret lang tid!

uh ja drømmene altså inden jeg vidste jeg var gravid, havde jeg samme drøm, men først 1 måned efter kunne jeg teste positiv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.