Blødning m.m i uge 28!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2012

Ditte-3

ville nok ringe til fødeavdelingen og høre dem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2012

Moms

kvinde84 skriver:

Ok, har talt pluukveer i 3 timer nu, hvor jeg næsten kun har ligget på sofaen!

Det ser sådan her ud...

14.18

14.31

14.57

15.11

15.47

16.02

16.26

16.44

17.03

17.15

17.25

Er det for meget eller???

Helt ærligt -

jeg synes det er meget i uge 28 hvis du kun ligger på sofaen.

Tag nu og ring til fødegangen - better safe than sorry!

Moms

Anmeld

3. marts 2012

kvinde84

Jeg har snakket med JM og en gyn, de bad mig lægge mig ned og slappe af, og tiden an, ja altså det var med blødningen, det var før jeg havde talt mine plukveer. Og hvis det nu skulle være, så kan jeg jo ikke komme på hospitalet før i morgen alligevel

Anmeld

4. marts 2012

tulle09

Halløj..

Håber du har fået ringed til fødegangen og de har fået hjulpet dig..

Fødte selv 10 uger for tidlig og det startede sådan der og så gik vandet 4 dage senere... da det har været min slimprop der havde løsnet sig og der var kommet bakterier op nede fra da "sikkerhedsproppen" var væk til at beskytte...

Men det skal jo så lige siges at jeg har jo verdens dejligste dreng på 2½ år i dag hvor man ikke kan mærke kan tittede frem for tidlig...

Anmeld

4. marts 2012

kvinde84

tulle09 skriver:

Halløj..

Håber du har fået ringed til fødegangen og de har fået hjulpet dig..

Fødte selv 10 uger for tidlig og det startede sådan der og så gik vandet 4 dage senere... da det har været min slimprop der havde løsnet sig og der var kommet bakterier op nede fra da "sikkerhedsproppen" var væk til at beskytte...

Men det skal jo så lige siges at jeg har jo verdens dejligste dreng på 2½ år i dag hvor man ikke kan mærke kan tittede frem for tidlig...

Uha, jeg har faktist ikke ringet til JM igen, fordi det stoppede med at bløde. Nu har jeg tilgengæld sådan noget Appelsinbrunt udflåd, og stadig mamge plukveer. Jeg ringer helt sikkert til JM i morgen, og spørger hvad hun synes er bedst. At jeg kommer til et tjek snart, eller om hun synes at det er ok. Det jeg bekymrer mig mest om, er faktist det faktum, at hvis vejret er dårligt (som det bliver det meste af ugen) så kan jeg ikke komme til hospitalet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.