Jeg sov meget uroligt i nat, og havde en ordentlig svedtur. Jeg drømte også at jeg fik mega ødemer i armene og det gjorde mig meget forskrækket (i drømmen altså). Når jeg så vågner i morgen er alt fint, men da jeg rejser mig, så føler jeg mig så underlig i hovedet. Sådan svimmel agtigt. Sådan har jeg følt mig hele morgenen. Gik så på toilettet, havde diarré. Lagde mig på sofaen i 1 time ca. Igen på toilettet for at tisse, når jeg tørrede mig, så havde jeg blod på papiret. Tørrede mig igen for at sikre mig hvor det kom fra. Prøvede så at (sorry) at stikke en fingen op, og når jeg trak den ud, så var den fuld af brunt blod
Nogen der har prøvet lignende??
Jeg har de sidste dage følt mig lidt underligt, men kan ikke sådan beskrive helt hvordan. Men min baby har sparket og spjættet mere end nogensinde (også i nu) så den er i hvertfald i live, så der er jeg ikke bekymret.
Jeg har ringet til JM (jeg bor meget afsides, så turde ikke andet) hun skulle snakke med gyn, og hun bad mig om at tage et bind/trusseindlæg, for at se hvor meget jeg bløder!!
Det gør det ikke bedre, at jeg har hele tiden haft en følelse af at jeg vil føde for tidligt
Ved ikke hvorfor, så jeg var herrens lettet når jeg nåede 28 uger, for så ved jeg at chancen for overlevelse er stor!
Anmeld