Manden og jeg var jo til koncert med Voldbeat i går, i Gigantium.
Musikken siger mig jo ikke det vilde, men at gå glip af en fed aften sammen med manden, uden unger vil jeg jo heller ikke, desuden er der altid den her fede stemning til en koncert, og jeg må da også erkende stemningen var der, Voldbeat leverede varen, og musikken får altså en helt anden klang, når den bliver pumpet direkte ind i venerne på en!
Vi lå jo ud med at drikke et par øl, og skippede opvarmningen, så vi stod uden for salen hvor de spillede, skide hyggeligt, og vi mødte en masse kendte ansigter, og fik snakket.
Da så vi kom ind, blev vi sluset ned af nogle trapper, og i det vi trådte ud på gulvet, sejlede alt bare i øl, toiletterne var i dagens anledning lavet om til unisex-lokummer, det vil sige alle besørgede i fællesskab, både damer og mænd, i hver deres lukket små toiletter med skillerum, det røre mig nu heller ikke, hvis ikke det var fordi at der ud fra det lokum, jeg endelig kunne komme ind på, væltede en lille tynd mand ud, stang stiv, og med bukserne halvt åben...stanken var jo uholdelig, fåååårk, jeg tror dælme han havde været inde og ligge den største kage jeg kan tænke mig til

, og i det han passerede mig, kunne jeg altså ikke dy mig fra at sige...nå så blev du nok lige nogle kilo lettere! Aj altså, folk væltede rund, pisse fulde inden koncerten gik i gang, glas, papir og pap, flød over alt, og folk rullede rundt i det, fååårk, jeg kan ikke mindes jeg har været til så ulækker en koncert før.
Desuden kostede en fadøl 40 kr. med mindre man købte 5 for 175 kr. og eftersom vi var 5 gik det fint op, 1 til mig, og 2 til brian og Michael (jeg kan sgu ikke følge med dem!) det resulterede jo så også i at jeg nok var en del mere ædru end de to andre, og derfor opdagede flere ting, folk stod i hjørnerne og røg, og foran os stod en lille bitte pige/tøs, hun var ikke over halvanden meter, og pludselig kommer en hun kender, og hun sprang ham om livet, så hun havnede oppe på hans skulder, og så faldt han bagover med hende, ned i alt det her øl, som sølede rundt, arrrk, hvor var det klamt, men hun var klar igen med det samme, og hoppede så bare videre..Jeg jokkede på et tidspungt på en gut som lå mere eller mindre bevistløs af druk (gætter jeg da på), og kammeraten lod ham bare ligge, det her var altså stadig før koncerten gik i gang.
Jeg kan da slet ikke mindes det har været sådan da jeg rendte til koncerter, eller også er det bare med mere voksne øjne nu jeg ser det...og så må jeg satme erkende at jeg er blevet alt for gammel til det sjov!
Billetterne kostede 250 kr. pr. stk. og de penge kunne vi sgu havde sparet os, for der var ingen der tjekkede dem...ja jeg fatter nada!
Nå men Voldbeat spillede nu helt okay, flot stemme så lille en mand i grunden kan have. Men fååårk sådan en koncert gider jeg altså aldrig mere!