:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2012

LR85

Stakkels dig. Det må være svært. Og det er jo ikke fedt a få børn med en der ikke har lyst. 

Tænk dig om og snak med din kæreste så i gør hva der er bedst for jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2012

Anonym trådstarter

Kahluna skriver:

Det er en rigtig svær beslutning at tage. Men du skal gøre hvad du føler for, og hvis du vælger at få barnet, tror du så ikke også at kæresten nok gerne vil alligevel? 

det håber jeg på, skal tale med ham idag om det, så må håbe vi ender med og blive enige om noget'

Anmeld

3. marts 2012

Anonym trådstarter

dola skriver:

Hvis du har haft så svært pga en abort ville jeg helt klart undgå. Tror dit  siger baby, og man skal huske at lytte til sit ..!

Måske du skulle prøve at forklare ham at du tog din sidste abort meget tungt og at den stadig sidder i dig. Og at du er blevet gravid og at du ikke har lyst til en abort, hvis han ikke ønsker børn må hhan sgu også være lidt obs på prævention... Og den ældste er jo gammel nok til at kunne blive storebror...

Kæmpe Krammer..!

tak for dit råd, vil helst ikke igennem det igen, har fortrudt min sidste abort så mange gange efter, og desværre er der intet fortrydelsesret, og tvivler på ret mange fortryder deres børn, er findes jo intet mere fantastisk end og blive mor og være gravid

Anmeld

3. marts 2012

Anonym trådstarter

nettemor skriver:

Hvis du ikke tror du kan gøre det så ville jeg ikke gøre det hvis jeg var dig. Men det er self ikke min beslutning at tage.

sidst gjorde jeg det fordi jeg følte mig presset af min eks, det vil jeg ikke gøre igen, har aldrig fortrudt noget mere, og endte med ikke og ku klare og se på ham s gik fra ham få måneder efter abort

Anmeld

3. marts 2012

Anonym trådstarter

LR85 skriver:

Stakkels dig. Det må være svært. Og det er jo ikke fedt a få børn med en der ikke har lyst. 

Tænk dig om og snak med din kæreste så i gør hva der er bedst for jer

det vil jeg også gøre, skal hen til ham idag så vi kan få talt det hele igennem og få fundet en fælles beslutning

Anmeld

3. marts 2012

Nettemor

Anonym skriver:

sidst gjorde jeg det fordi jeg følte mig presset af min eks, det vil jeg ikke gøre igen, har aldrig fortrudt noget mere, og endte med ikke og ku klare og se på ham s gik fra ham få måneder efter abort

Jeg tror du allerede har taget din beslutning

Hvad siger din kæreste?

Anmeld

3. marts 2012

Anonym trådstarter

nettemor skriver:

Jeg tror du allerede har taget din beslutning

Hvad siger din kæreste?

tror helt ærligt ikke jeg i stand til og gøre det igen.

skal ud og tale med ham om det hele idag så må få en ordenlig snak med ham der

Anmeld

3. marts 2012

Nettemor

Anonym skriver:

tror helt ærligt ikke jeg i stand til og gøre det igen.

skal ud og tale med ham om det hele idag så må få en ordenlig snak med ham der

for at det går godt og du har haft disse bekymringer helt uden grund.

Du må lige give en update senere.

Anmeld

3. marts 2012

Anonym trådstarter

nettemor skriver:

for at det går godt og du har haft disse bekymringer helt uden grund.

Du må lige give en update senere.

tak

det skal jeg gøre

Anmeld

4. marts 2012

Kahluna

Nogen opdatering? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.