:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.501 visninger
29 svar
0 synes godt om
3. marts 2012

Anonym trådstarter

ved slet ikke hvor jeg skal starte og slutte lge nu, men fandt ud af igår at jeg er gravid, pt køre det hele bare rundt, skal jeg beholde det, skal jeg få det fjernet, jeg har en dejlig dreng på næsten 3 i forvejen så ved hvor fantastisk det er og blive mor, har prøvet abort før og det tog så hårdt på mig, fortrød min sidste abort så meget, men samtidig tror jeg min kæreste vil mene vi skal få det fjernet, ved bare ikke om jeg kan få mig selv til det, lige pt aner jeg ikke mine levende råd, har det så skid!!

trængte bare lige til og få det ud!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2012

Nettemor

Anonym skriver:

ved slet ikke hvor jeg skal starte og slutte lge nu, men fandt ud af igår at jeg er gravid, pt køre det hele bare rundt, skal jeg beholde det, skal jeg få det fjernet, jeg har en dejlig dreng på næsten 3 i forvejen så ved hvor fantastisk det er og blive mor, har prøvet abort før og det tog så hårdt på mig, fortrød min sidste abort så meget, men samtidig tror jeg min kæreste vil mene vi skal få det fjernet, ved bare ikke om jeg kan få mig selv til det, lige pt aner jeg ikke mine levende råd, har det så skid!!

Du skal gøre hvad du ønsker og føler for. Og ikke hvad din kæreste eller andre omkring dig mener og ønsker. Det er din krop og din beslutning. Ved godt det er nemmere sagt end gjort men ellers vil du altid fortryde.

Anmeld

3. marts 2012

Oliver,Troia&Wictor

følg dit

Anmeld

3. marts 2012

Anonym trådstarter

nettemor skriver:

Du skal gøre hvad du ønsker og føler for. Og ikke hvad din kæreste eller andre omkring dig mener og ønsker. Det er din krop og din beslutning. Ved godt det er nemmere sagt end gjort men ellers vil du altid fortryde.

du har ret

er bare i tvivl om jeg vil ku gå igennem en abort igen det er jo ikke ligefrem det mest sjove

Anmeld

3. marts 2012

Anonym trådstarter

Oliver&Troia <3 skriver:

følg dit

det har du ret i jeg bliver nød til

Anmeld

3. marts 2012

Kahluna

Følg dit hjerte  

Anmeld

3. marts 2012

Anonym trådstarter

Kahluna skriver:

Følg dit hjerte  

synes bare den er svær hvis ikke man er enige, men du har ret mig der skal leve med beslutningen

Anmeld

3. marts 2012

Kahluna

Anonym skriver:

synes bare den er svær hvis ikke man er enige, men du har ret mig der skal leve med beslutningen

Det er en rigtig svær beslutning at tage. Men du skal gøre hvad du føler for, og hvis du vælger at få barnet, tror du så ikke også at kæresten nok gerne vil alligevel? 

Anmeld

3. marts 2012

dola

Anonym skriver:

Hvis du har haft så svært pga en abort ville jeg helt klart undgå. Tror dit  siger baby, og man skal huske at lytte til sit ..!

Måske du skulle prøve at forklare ham at du tog din sidste abort meget tungt og at den stadig sidder i dig. Og at du er blevet gravid og at du ikke har lyst til en abort, hvis han ikke ønsker børn må hhan sgu også være lidt obs på prævention... Og den ældste er jo gammel nok til at kunne blive storebror...

Kæmpe Krammer..!

Anmeld

3. marts 2012

Nettemor

Anonym skriver:

du har ret

er bare i tvivl om jeg vil ku gå igennem en abort igen det er jo ikke ligefrem det mest sjove

Hvis du ikke tror du kan gøre det så ville jeg ikke gøre det hvis jeg var dig. Men det er self ikke min beslutning at tage.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.