Har virkelig brug for hjælp.. svært emne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2012

2721

Syntes det lyder som en god ide og så som en anden skriver, ville jeg ikke lade hende være alene med din søn, da hendes adfærd er alarmerende i mine øjne.

Stort knus til dig, hvor må det ikke være en rar situation.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2012

Anonym trådstarter

Dot D skriver:

Nu skal du ikke forstå dette, som om jeg forsvarer hende men har hun kun dig eller har du søskende?

Jeg tænker, hvis hun nu "kun" har set og håndteret et pigebarn, så kan det være hendes usikkerhed, og den får hun så ud på en MEGET uheldig måde.

Jeg synes absolut ikke det er i orden at sexualisere omkring spædbørn/børn, det kan meget hurtigt misforståes og det er forhåbentligt ikke hendes mening.

Jeg synes, du skal bede hende stoppe, ene og alene af den grund, at det er ganske upassende at tale sådan om ham

Kram til dig

jeg har en store bror også, så hun ved god hvordan drenge børn er.

+ hun har arbejdet på børne afdeling  med syge børn.

så vil ikke mener det er derfor.

selv mig og min bror har aldrig snakket om sex med hende.

først komme på hendes sener år hun er mokring 60 år.

medf hentydninger, + hun er begynt at bande også, hendes adfær.

er helt forkert

Anmeld

3. marts 2012

Dot D

Anonym skriver:

jeg har en store bror også, så hun ved god hvordan drenge børn er.

+ hun har arbejdet på børne afdeling  med syge børn.

så vil ikke mener det er derfor.

selv mig og min bror har aldrig snakket om sex med hende.

først komme på hendes sener år hun er mokring 60 år.

medf hentydninger, + hun er begynt at bande også, hendes adfær.

er helt forkert

Så synes jeg helt klart, at du skal konfrontere hende med din bekymring.

Det lyder noget uldent 

Anmeld

3. marts 2012

matryoshka

Hej,

Jeg forstår godt at du synes at det er upassende, for det er jo ikke normalt at sige sådan nogle ting. Tror du selv der ligger noget bag hendes kommentarer?

Du siger at du er bekymret for hendes adfærd, at hun ikke opfører sig som hun plejer. Det er foruroligende! Synes du hendes personlighed har ændret sig?

Du siger at hun aldrig har talt om sex før med jer, og er begyndt at bande. Kan hun være begyndt at drikke, tage pillere eller noget i den retning? Det kunne lyde som om hun har mistet hæmningerne. Hvis du synes at hendes personlighed er forandret, og det ikke skyldes misbrug, så burde du kontakte lægen, det kan være noget galt med hende.

Anmeld

3. marts 2012

aarhusmor

hmmm det lyder underligt med den ændrede adfærd. Altså nu du også nævner at hun er begyndt at bande osv....

Er hun også begyndt at glemme hvor hun er og sådan? Tænker på om der kan være begyndende Alzheimers....... Min morfar havde Alzheimers fra han var 50 og han begyndte også at klaske piger i numsen og ændrede adfærd

Anmeld

3. marts 2012

Vial

Tror din mor skal have tjekket sit hoved hos lægen. Den adfærd er ikke normal - slet ikke for en, der har opført sig normalt tidligere. Prøv at tal med din bror og/eller andre pårørende om de har set en ændring hos hende.

Anmeld

3. marts 2012

katrineoerum

Det lyder godt nok underligt. Det er da ikke normalt at tænke på hvad et barn skal bruge sine kønsdele til når de bliver større.  Og da heller ikke at spørge et barn på 1/2 om det vil se på nøgne damer????

Anmeld

3. marts 2012

Frk.S

Jeg synes du skal få din mor til lægen.

Det lyder bekymrende hvis hun har ændret din adfærd så drastisk.

Og det hun siger om din søn er da slet ikke normalt.

Anmeld

3. marts 2012

gonefishing

Anonym skriver:

jeg har en søn på 1/2 år.

men jeg har lagt mærke til min mor's adfær har ændret sig omkring sex, hviket vi aldrig har snakket om på den måde.

når hun snakker til eller omkring min søn siger hun feks.

skal du se på nøgne damer i bladet.

har du fået hår på tissemanden.

hvis han laver en bevægelse med underlivet.

siger hun at han nok skal bliver godt til det når han bliver stor.. at bolle.

hun er meget glad for at skifte blee.

og kommentere tit han's kønsdele.

laver trutte lyder med munden fra navlen og ned, og gerne når blee ikke er på.

i det hele taget har hun meget fokus omkring min søn's nedredele.

der er ingen trivl om hun elsker min søn.

han er også glad for hende.

og hun hjælper mig meget, jeg er alene mor.

men jeg kan ikke have med hendes sex snak omkring min søn.

er det mig der er gal på den?

har virkelig brug for lidt rådgivning

hilsen den ulykkelige

Ej det ville jeg også synes var ret underligt!

Anmeld

3. marts 2012

Carl-Emil's mor

Synes måske liiiiige kvinderne herinde skal trække i håndbremsen i forhold til at sende moderen til læge osv... Dernæst så synes jeg det er en mystisk adfærd men der kan være 1000 forklaringer på den... Du skriver selv I ikke kan snakke om sådan noget uden at blive uvenner så tillader mig lige at aflæse det som jeres kommunikation der er negativt ladet ikke foregår særlig nemt - hvis dette er korrekt viser det jo at der er en brist i kommunikationen og den kan sagtens også vidergives til hendes seksuelle snak om din søn UDEN der er fordi der ligger større ting bag det jeg synes du skal starte med at skrive til din mor en række positive ting om hende jeres forhold og hendes gode relation til din søn, så komme med din bekymring også igen afrunde med noget positivt rigtig mange knus til jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.