Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Piger se lige dette billede. Det er en æl test, og den er jo klart positiv.
Men men meeeeen, jeg er på cyklus dag 37 idag? Er jeg den eneste der synes det er underligt?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Så må du vel være gået over tid? Og muligvis gravid? For hvis ja så ville jeg helt klart tage en g-test. Har hørt at man kan teste positivt på en æl-test når man er gravid
Frk-Lotusblomst skriver: Har du overvejet at tage en gtest?
Har du overvejet at tage en gtest?
Jeg har lige taget en, og den var negativ
nettemor skriver: Så må du vel være gået over tid? Og muligvis gravid? For hvis ja så ville jeg helt klart tage en g-test. Har hørt at man kan teste positivt på en æl-test når man er gravid
Jeg har lige taget en g-test, og den er desværre negativ
TWT skriver: Jeg har lige taget en, og den var negativ
TWT skriver: Jeg har lige taget en g-test, og den er desværre negativ
Så kan det jo være at din cyklus er ekstremt "ude af takt" og at du rent faktisk har ægløsning lige nu Så bare kom igang
nettemor skriver: Så kan det jo være at din cyklus er ekstremt "ude af takt" og at du rent faktisk har ægløsning lige nu Så bare kom igang
Det er bare super underligt, jeg testede også positiv for æl den 4. feb. hmm hmm ja, vi må sexe lidt ekstra
Frk-Lotusblomst skriver: Øv da.Jamen så vil jeg nok sexe lidt ekstra de næste dage og de den næste uge til to an..
Øv da.Jamen så vil jeg nok sexe lidt ekstra de næste dage og de den næste uge til to an..
Ja, der er ikke andet for
Men testede også positiv for æl d. 4 feb.
TWT skriver: Ja, der er ikke andet for Men testede også positiv for æl d. 4 feb.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128