Skole gennem hele graviditeten:).

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2012

raca

jeg havde planlagt at tage semestret færdigt.. det passedde fint med min termin...

men jeg havde så lige glemt og aftale det med ælstebarnet.. der ankom 4 uger før tid fik gulsot var indlagt i 14 dage gik til målinger i godt 1 mdr  også en omgang kolik..

så der var at afslutte noget som helt ganske urealistisk.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2012

Annette A

Hej

Blev færdig med min uddannelse i januar 2012 og havde termin i september 2011. Manglede kun eksamner da han blev født og havde lige afsluttet en praktikperiode, som jeg kom igennem mens jeg var gravid. Det kan sgtens lade sig gøre hvis man virkelig vil det og er heldig at alting går som det skal med kroppen.

Anmeld

2. marts 2012

Unalisa

raca skriver:

jeg havde planlagt at tage semestret færdigt.. det passedde fint med min termin...

men jeg havde så lige glemt og aftale det med ælstebarnet.. der ankom 4 uger før tid fik gulsot var indlagt i 14 dage gik til målinger i godt 1 mdr  også en omgang kolik..

så der var at afslutte noget som helt ganske urealistisk.

Øv øv ja nogle gange er babyen ikke enig i hvad mor planlægger hehe ... Men der er jo selvfølgelig ikke noget at komme efter hvis den lille melder ankomst før tid eller man selv bliver syg

Anmeld

2. marts 2012

S.Maria

Jeg læste HF til jeg var 40+6, to dage før skolen stoppede. Det var hårdt til sidst at skulle gå op til bussen, rundt på skolerne (havde fag på tre forskellige skoler), op og ned af trapper til 3. Sal og hjem fra bussen igen, men jeg ville være med så langt det var muligt. Så hvis du sætter dig et mål om at du bare vil gøre første skoleperiode færdig, så er jeg sikker på du kan 

Anmeld

6. juli 2012

Unalisa

Sååååååå Var det igår skoleperioden sluttede og de andre skulle i praktik.... Jeg gjordeeeeee deeeet med gode karakter i standpunktskarakter kan jeg nu holde en velforjent barseel har præcis 14 dage til termin i dag

Anmeld

6. juli 2012

AnnaK89

Jeg havde sidste eksamen 12/6 og havde termin 29/6 - jeg har endnu ikke født

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.