Skole gennem hele graviditeten:).

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.166 visninger
15 svar
0 synes godt om
2. marts 2012

Unalisa

Hej tøser.... Jeg er i dag 20+0.... og er lige startet til sosu assistent... Jeg satser på at gør 1. skoleperioden færdig dvs til den 05 juli og er sat til den 20 juli .... Vil høre fra nogle der hold ud så læænge .. Det er kun 2 uger før tid jeg holder . Hvordan havde i det, den sidste del af graviditeten , har allerede begyndende bækkenløsning, alt kan jo nå at skete, men hvor der er vilje er der vej ....ikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2012

AnneBJ

Unalisa skriver:

Hej tøser.... Jeg er i dag 20+0.... og er lige startet til sosu assistent... Jeg satser på at gør 1. skoleperioden færdig dvs til den 05 juli og er sat til den 20 juli .... Vil høre fra nogle der hold ud så læænge .. Det er kun 2 uger før tid jeg holder . Hvordan havde i det, den sidste del af graviditeten , har allerede begyndende bækkenløsning, alt kan jo nå at skete, men hvor der er vilje er der vej ....ikke

En af mine gode veninder tog sidste semester af sygeplejerskeuddannelsen som højgravid. Hun skrev bachelor, som hun forsvarede, og 4 dage inden hun fødte sin søn, fik hun sit uddannelsesbevis i hånden - så jo, det kan lade sig gøre

Anmeld

2. marts 2012

Mettemus

Jeg havde termin d. 13/1, og havde sidste eksamen d. 5/1. Afleverede dog lidt før, da jeg fik tid til pk netop d. 5/1. Det var hårdt at sidde så meget til sidst, men det gik

Anmeld

2. marts 2012

Neon

Jeg læser på universitet i Roskilde og går stadig i skole. Havde termin i onsdags og var i skole på min terminsdag. Hvis jeg ikke har født til på mandag tager jeg også afsted der.. Dog har jeg taget et ekstra fag før jul, så der i dette semester ikke er lige så meget undervisning. Jeg har dog også været ret heldig med en nem graviditet.

Anmeld

2. marts 2012

Ellie79

Tja jeg var til min afsluttende eksamen i uge 38 - Var lidt hårdt da jeg skrev bachelor og sad 8-9 timer hver dag foran computeren men det gik jo fint- Jeg fødte så først i uge 42 hvor han blev tvunget ud hehe..

Så mon ikke du også kan klare det, jeg ville ihvertfald give det et forsøg

Anmeld

2. marts 2012

chael

Arh, ikke helt

Men jeg blev gravid i januar sidste år og fødte så oktober sidste år men skolen sluttede jo i sidst juni, så ca 3 mdr. Før

Jeg cyklede hver dag og det holdt mig i så god form at røre mig i graviditeten

Men altså jo størrer man bliver jo mere besværet og træt bliver man. Men det kan sagtens lade sig gøre

Pøj pøj med det

*Camilla

Anmeld

2. marts 2012

Unalisa

Tak for alle jeres gode svare .... Jeg er indtil videre heldig med graviditeten da jeg udover begyndende bækken løsning er det gået fint .... Men kan huske fra mit sidste graviditeten var slem især fra uge 38 og til jeg fødte 40+3... alt var besværlig og kunne ikke bevæge mig ret meget.... Men indtil videre ligner mine graviditeter hinanden ( uden kvalme o det store gene.... I og med jeg venter en pige denne gang.... Så kLør jeg da bare på ... Blev færdig som hjælper 29 feb og startede så igår den 1 marts hehe

Anmeld

2. marts 2012

Unalisa

Neon skriver:

Jeg læser på universitet i Roskilde og går stadig i skole. Havde termin i onsdags og var i skole på min terminsdag. Hvis jeg ikke har født til på mandag tager jeg også afsted der.. Dog har jeg taget et ekstra fag før jul, så der i dette semester ikke er lige så meget undervisning. Jeg har dog også været ret heldig med en nem graviditet.

Sejt du kan gå i skole efter din terminsdag jeg er indtil videre optimist på at det kan lade sig gøre

Anmeld

2. marts 2012

pemiro

Unalisa skriver:

Jeg går på andet år af hf og er idag 26+2. Jeg har termin den 6/6, lige midt i mine eksaminer.. Og jeg satser kraftigt på stadig at blive færdig til sommer med lidt god vilje kan man meget

Anmeld

2. marts 2012

Unalisa

pemiro skriver:

Jeg går på andet år af hf og er idag 26+2. Jeg har termin den 6/6, lige midt i mine eksaminer.. Og jeg satser kraftigt på stadig at blive færdig til sommer med lidt god vilje kan man meget

Nemlig.... Held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.