Håber i kan hjælpe mig

Min kæreste og jeg har forsøgt, at blive gravide i halvandet år. Efter at jeg stoppede med p-piller har min menstruation været meget uregelmæssig. Efter at have været hos lægen flere gange (lang historie) er vi kommet frem til, at jeg har PCO.
Var bange for at jeg slet ikke havde ægløsning, så hun skannede mig og hun grinte lidt af mig. Hun sagde at grunden til, at jeg ikke havde fået min menstruation var, at der var et æg der var ved at løsne sig. Hun mente derfor, at jeg kunne forvente peak ægløsning de næste 2-4 dage

I dag er så dag 4, og nu er der så en smule brunt i mit trusseindlæg? Det er ikke rigtigt blod og kan ikke se, at der kommer mere når jeg tører mig. Kan det være tegn på, at ægget har revet sig løst eller er det allerede for sent og at min menstruation derfor snart er på vej?

Ved ikke om det bare er mig der overreagerer, men blev lidt forskrækket da jeg så det, havde jo håbet at jeg ville blive gravid nu

Det skal lige siges at jeg har tabt mig 7 kg og er lige startet på Metformin for 4 dage siden, ved ikke om det har nogen betydning.
Ups, det blev lidt langt. Håber at der er nogen der kan hjælpe
Anmeld