Udflåd = ægløsning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

921 visninger
6 svar
0 synes godt om
2. marts 2012

Anonym trådstarter

Håber i kan hjælpe mig
Min kæreste og jeg har forsøgt, at blive gravide i halvandet år. Efter at jeg stoppede med p-piller har min menstruation været meget uregelmæssig. Efter at have været hos lægen flere gange (lang historie) er vi kommet frem til, at jeg har PCO.
Var bange for at jeg slet ikke havde ægløsning, så hun skannede mig og hun grinte lidt af mig. Hun sagde at grunden til, at jeg ikke havde fået min menstruation var, at der var et æg der var ved at løsne sig. Hun mente derfor, at jeg kunne forvente peak ægløsning de næste 2-4 dage
I dag er så dag 4, og nu er der så en smule brunt i mit trusseindlæg? Det er ikke rigtigt blod og kan ikke se, at der kommer mere når jeg tører mig. Kan det være tegn på, at ægget har revet sig løst eller er det allerede for sent og at min menstruation derfor snart er på vej?
Ved ikke om det bare er mig der overreagerer, men blev lidt forskrækket da jeg så det, havde jo håbet at jeg ville blive gravid nu
Det skal lige siges at jeg har tabt mig 7 kg og er lige startet på Metformin for 4 dage siden, ved ikke om det har nogen betydning.

Ups, det blev lidt langt. Håber at der er nogen der kan hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2012

Muffinmus

Jep, brunt udflå indikerer tit æl for nogle folk.ÆL udflåd kan komme fra flere dage før selve æl, til få timer før æl, det erikke ti at sige, mit kom fra 1-2 dage før selve æl kom og 1 dag efter.

Anmeld

2. marts 2012

come2

Anonym skriver:

Håber i kan hjælpe mig
Min kæreste og jeg har forsøgt, at blive gravide i halvandet år. Efter at jeg stoppede med p-piller har min menstruation været meget uregelmæssig. Efter at have været hos lægen flere gange (lang historie) er vi kommet frem til, at jeg har PCO.
Var bange for at jeg slet ikke havde ægløsning, så hun skannede mig og hun grinte lidt af mig. Hun sagde at grunden til, at jeg ikke havde fået min menstruation var, at der var et æg der var ved at løsne sig. Hun mente derfor, at jeg kunne forvente peak ægløsning de næste 2-4 dage
I dag er så dag 4, og nu er der så en smule brunt i mit trusseindlæg? Det er ikke rigtigt blod og kan ikke se, at der kommer mere når jeg tører mig. Kan det være tegn på, at ægget har revet sig løst eller er det allerede for sent og at min menstruation derfor snart er på vej?
Ved ikke om det bare er mig der overreagerer, men blev lidt forskrækket da jeg så det, havde jo håbet at jeg ville blive gravid nu
Det skal lige siges at jeg har tabt mig 7 kg og er lige startet på Metformin for 4 dage siden, ved ikke om det har nogen betydning.

Ups, det blev lidt langt. Håber at der er nogen der kan hjælpe

jeg ville da prøve med ÆL test, så får du jo klar besked

Anmeld

2. marts 2012

Anonym trådstarter

come2 skriver:

jeg ville da prøve med ÆL test, så får du jo klar besked

Jeg har forsøgt at måle med ægløsningstests, men syntes ikke at de var særlig positive. Man kunne godt se en streg, men de var ikke lige så tydelige som kontrollen
Havde lovet min læge IKKE at teste, da hun mente at det ville stresse mig, men havde to liggende i skuffen så kunne ikke lade være
Så nu er jeg bange for, at det ikke er ægløsning- men så det jo på skærmen og hun var i hvertfald ikke i tvivl om, at min ægløsning var på vej!
Så håber at blødningen er tegn på ægløsning, men kan ikke forstå hvorfor testen så ikke er blevet positiv.
Testede i går kl. 17 og i dag kl. 18, så nu har jeg ikke flere.

Anmeld

2. marts 2012

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

Jep, brunt udflå indikerer tit æl for nogle folk.ÆL udflåd kan komme fra flere dage før selve æl, til få timer før æl, det erikke ti at sige, mit kom fra 1-2 dage før selve æl kom og 1 dag efter.

Håber du har ret
Kan ikke huske, at jeg har oplevet det før, men er jo så igen heller ikke sikker på, at jeg har haft ægløsning før
Så håber at den er der nu, og at der kommer en baby om 9 måneder

Anmeld

2. marts 2012

Muffinmus

men du har jo testet med lige mere end 24 timers mellemrum...

Der er joflere piger der kun kan teste positivt måske 12 timer eller 6 timer og derfor er nødt til at teste flere dage på en dag op til æl..så du kan jo sagtens have haft en positiv test i formiddags kl 10 eller 12 f.eks og den så er negativ nu.

Anmeld

2. marts 2012

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

men du har jo testet med lige mere end 24 timers mellemrum...

Der er joflere piger der kun kan teste positivt måske 12 timer eller 6 timer og derfor er nødt til at teste flere dage på en dag op til æl..så du kan jo sagtens have haft en positiv test i formiddags kl 10 eller 12 f.eks og den så er negativ nu.

Okay? Det kan selvfølgelig godt være.
var ude og tisse kl. 15 og der så jeg ikke noget, så ved ikke om det kunne være sket deromkring.
men håber på at det er ægløsning så.
En skanning må vel være mere korrekt end en ægløsningstest? Det kan jo være svært at ramme det rigtige tidspunkt, men blev bare så nervøs da jeg så det... Men lægen ved nok bedst!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.