Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
B&J skriver: jaaaa
jaaaa
Hvis du er nysgerrig, kan du trykke på den der hedder beregn skatten, også bare gå videre derinde så fortæller dig dig der også
http://miniministeren.blogspot.com/
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
JEG HAR FUNDET DET TAKKER ALLE SAMMEN HVOR ER I BARE SØDE OG HJÆLPER ALTID NÅR MAN SPØR
og heldig vis får jeg penge tilbage JUBII
sarahb skriver: hmm det ved jeg ikke, kan du ikke prøve at tage et billede af teksten altså uden dine person oplysninger?
hmm det ved jeg ikke, kan du ikke prøve at tage et billede af teksten altså uden dine person oplysninger?
har fundet det takk... og skal have penge tilbage
B&J skriver: JEG HAR FUNDET DET TAKKER ALLE SAMMEN HVOR ER I BARE SØDE OG HJÆLPER ALTID NÅR MAN SPØR og heldig vis får jeg penge tilbage JUBII
Dejligt
Så kan du holde en god weekend
numsefisk skriver: Hvis du er nysgerrig, kan du trykke på den der hedder beregn skatten, også bare gå videre derinde så fortæller dig dig der også
nu er det fundet JUBII Taak for hjælpen takk
numsefisk skriver: Dejligt Så kan du holde en god weekend
i lige måde.. og den bliver dejlig daniel den store dreng bliver 2 på søndag JUBII
B&J skriver: har fundet det takk... og skal have penge tilbage
sarahb skriver: JUBIIIIIIDet er jo dejligt
JUBIIIIIIDet er jo dejligt
jep
B&J skriver: åhhh jeg er helt forvirret søde den måde vi plejer at gøre det på kan man ikke se det mon det er fordi vores ikke er klar inu??? fordi når vi logger ind er der en fin mappe midt på ikke hvor står står årsopgørellse
åhhh jeg er helt forvirret søde den måde vi plejer at gøre det på kan man ikke se det
mon det er fordi vores ikke er klar inu???
fordi når vi logger ind er der en fin mappe midt på ikke hvor står står årsopgørellse
Janni. skriver: Så tror jeg ikke den er klar endnu desværre
Så tror jeg ikke den er klar endnu desværre
jeg har fået det ordnet og skulle have penge tilbage
tak for hjælpen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128