Tjek min skat hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.019 visninger
30 svar
0 synes godt om
2. marts 2012

B&J

nogle der vil forklare hvordan jeg gør eller ser hvad det er jeg skal have tilbage ved jeg skal gå inder under års opgørelse osv... men hvordan ser jeg det på papiret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2012

numsefisk

Profilbillede for numsefisk
B&J skriver:

nogle der vil forklare hvordan jeg gør eller ser hvad det er jeg skal have tilbage ved jeg skal gå inder under års opgørelse osv... men hvordan ser jeg det på papiret

Log ind også er der et felt der hedder års opgørelse, og der ligger den, hvis den er kommet endnu

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

2. marts 2012

B&J

numsefisk skriver:

Log ind også er der et felt der hedder års opgørelse, og der ligger den, hvis den er kommet endnu

ihh du er så sød og hjælpe jaa det er det jeg kan finde ud af.. men det er hvor der står hvad jeg får tilbage kan du fortælle mig det hvad er teksten før tallende for der står ingen ting lige som sidste år S:

Anmeld

2. marts 2012

numsefisk

B&J skriver:

ihh du er så sød og hjælpe jaa det er det jeg kan finde ud af.. men det er hvor der står hvad jeg får tilbage kan du fortælle mig det hvad er teksten før tallende for der står ingen ting lige som sidste år S:

restskat skal man betale, overskydende skat er hvad man skal have tilbage.

Anmeld

2. marts 2012

B&J

numsefisk skriver:

restskat skal man betale, overskydende skat er hvad man skal have tilbage.

godt være jeg er mærkelig men de ting står slet ikke på min

eller min kærestes... der står en masse om grøn chek eller sådan noget ved ikke lige hvad det er ej det er for mærkeligt

Anmeld

2. marts 2012

sarahb

Det står i den første linje under dine oplysninger.
Så står der rest skat eller overskydende skat.
Til udbetaling den 26.03.2012 hvis du skal have penge tilbage

Anmeld

2. marts 2012

numsefisk

B&J skriver:

godt være jeg er mærkelig men de ting står slet ikke på min

eller min kærestes... der står en masse om grøn chek eller sådan noget ved ikke lige hvad det er ej det er for mærkeligt

Altså du kommer ind på års opgørelsen for 2011 ik?

Så står der faktisk både øverste og neders om man har rest skat eller overskydende skat.

Anmeld

2. marts 2012

B&J

sarahb skriver:

Det står i den første linje under dine oplysninger.
Så står der rest skat eller overskydende skat.
Til udbetaling den 26.03.2012 hvis du skal have penge tilbage

jamen det står slet ingen ting heller ikke på min kærestes for det gjorde der jo sidste år men gør der ikke nu

Anmeld

2. marts 2012

sarahb

B&J skriver:

jamen det står slet ingen ting heller ikke på min kærestes for det gjorde der jo sidste år men gør der ikke nu

har i indberettet noget?

Anmeld

2. marts 2012

B&J

numsefisk skriver:

Altså du kommer ind på års opgørelsen for 2011 ik?

Så står der faktisk både øverste og neders om man har rest skat eller overskydende skat.

jo der kommer jeg ind men forstår godt hvad i skriver og hvordan det stod sidste år men sådan står det ikke nu  der står ingen ting kun hvad jeg har fået og betalt skat osv til men ingen om jeg skal af med penge eller få penge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.