Kan man blive anonymt vidne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

549 visninger
4 svar
0 synes godt om
2. marts 2012

banana3

Hej piger. ved i om man kan blive anonymt vidne ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2012

CS

banana3 skriver:

Hej piger. ved i om man kan blive anonymt vidne ? 

Kommer nok an på hvad det drejer sig om - men det kan du jo undersøge.

Anmeld

2. marts 2012

banana3

CS skriver:

Kommer nok an på hvad det drejer sig om - men det kan du jo undersøge.

Du får med glæde llige den skrækkelige historie!

for et par timer side var jeg på vej ned til byen, 20 meter længere fremme står 2 unge drenge og en pige, politiet kommer med udrykning, står ud af bilen, og pludselig hopper den unge dreng op på politiet, det udvikler sig lynhurtigt, flere politibetjente kommer til, den ene råber at jeg skal blive stående (hvilket jeg gjorde i forvejen, jeg var fuldstændig lamslået) den ene unge mand lå ned, mens han blev slået af betjentene med køller. det så simpelthen så voldsomt ud, de lå i en stor bunke alle sammen. Jeg har aldrig i mit liv oplevet det før, jeg er altid den første der er væk, når der er den mindste optakt, men det har var godt no volsomt! 

jeg ønsker ikke at blive genkendt på gade, så derfor vil jeg for alt i verden undgå at se de drenge igen! de har ikke været en dag over 18, sikke en skæbene! 

Anmeld

2. marts 2012

CS

banana3 skriver:

Du får med glæde llige den skrækkelige historie!

for et par timer side var jeg på vej ned til byen, 20 meter længere fremme står 2 unge drenge og en pige, politiet kommer med udrykning, står ud af bilen, og pludselig hopper den unge dreng op på politiet, det udvikler sig lynhurtigt, flere politibetjente kommer til, den ene råber at jeg skal blive stående (hvilket jeg gjorde i forvejen, jeg var fuldstændig lamslået) den ene unge mand lå ned, mens han blev slået af betjentene med køller. det så simpelthen så voldsomt ud, de lå i en stor bunke alle sammen. Jeg har aldrig i mit liv oplevet det før, jeg er altid den første der er væk, når der er den mindste optakt, men det har var godt no volsomt! 

jeg ønsker ikke at blive genkendt på gade, så derfor vil jeg for alt i verden undgå at se de drenge igen! de har ikke været en dag over 18, sikke en skæbene! 

Pyha sikke en oplevelse for jer alle! Åhhh det er jo svært at sige er det i forhold til de unge?? eller?

Hmmm ville nok ringe til politiet og forhøre mig - øv sikke en grim oplevelse!!

sys lige du sku ha et

Anmeld

2. marts 2012

GønskE

lidt forkert emne det sat under men ring til politiet og snak med dem? hvis de intet har på dig, bliver du ikke indkaldt til at vidne, og blev du endelig, kan du sagtens være ano, det har jeg selv været.. og den skyldige blev ført væk mens jeg talte i retten, da jeg ikke ville ha han skulle se hvem jeg var (aner ikke hvem ham var eller så/ser ud)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.