Møn-Mor skriver:
Jeg føler med dig!!!!
Jeg er også en heldig vinder af et "kolik"-barn - jeg skriver kolik i anførelsestegn, da jeg mener, at kolik er betegnelsen på et barn med faste daglige skrigeture, men ikke så meget fordi det præcis stammer fra maven.
Min lille dreng har to problematikker. Han var indlagt i uge 8 på børneafd. med kraftig forstoppelse, der havde givet ham blodige lortebleer (ret meget blod). Han blev sat på Laktulose, som i torsdags, da vi var til kontrol, blev skiftet ud med Movicol junior, da Laktulosen gav/giver ham luft i maven.
Han har så ydermere været til zoneterapi (svigermor er zoneteratpeut) og kranio sakral terapeut, men vi synes alligevel vi ville tage ham en tur til kiropraktor, da hverken zone el. sakral har haft den helt store effekt.
Kiropraktoren sagde så i går, at lille manden er meget låst i højre side af nakken, så han skal op til kiropraktoren igen på tirsdag, jeg håber virkelig, at han kan rette ham op, så vi kun har den hårde mave at forholde os til, som jo er blevet meget bedre på aff.middel.
Min lille trold kom fuldt på flaske (Nutramigen) 4 uger gammel, da jeg havde haft 2 x brystbetændelse med høj feber (40,3) og besvimmelser tilfølge. Jeg kunne ikke være der ordentlig for min lille søn med så høj feber ved så ofte BB, så jeg fik stoppiller af min læge, så jeg var sikker på at mælken stoppede helt.
/Winnie
Elias er begyndt at få gang i maven. Han får 2 ml lactulose morgen og aften og så giver jeg syrnet mme. Lægen sagde til mig at han helst ikke ville give movicol da det mest blev brugt til voksne. Tror bare at han var tilhænger af lactulose.... Nu har elias så bare mega meget rumlen i maven, håber at det er et tegn på at hans tarme er begyndt at arbejde mere
Kiropraktor har vi også overvejet. Vi går jo som sagt også til zoneterapeut men er lidt i tvivl om hvor meget det hjælper. Men nu fortsætter vi, det kan jo være at det hjælper på sigt