Hvad skal jeg tro..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2012

Anonym trådstarter

morbibi skriver:

Øv, at du ikke er gravid, men det kommer selvfølgelig næste gang

Ang brysterne, så er det helt normalt, ikke at tabe sig der, før til sidst, medmindre du slet ikke taber noget der
Jeg har selv været meget overvægtig. Jeg er 1.71 høj og først da jeg vejede ca 65 kg, kunne jeg mærke det på brysterne. Jeg fyldte stadig min bh ud, men synes de virkede lidt slappe gg

Ja, det er noget øv  Syntes lige så godt om tanken 

Det er underligt med bryserne, for flere jeg kender, som har tabt sig meget, de taber sig først på brysterne, eller i hvert fald i starten af deres vægttab. Så vi to er vist udenfor normen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2012

morbibi

Anonym skriver:

Ja, det er noget øv  Syntes lige så godt om tanken 

Det er underligt med bryserne, for flere jeg kender, som har tabt sig meget, de taber sig først på brysterne, eller i hvert fald i starten af deres vægttab. Så vi to er vist udenfor normen 

Griner........ Ja, det må vi være . Er du kommet ned på det man kalder inden for normalvægten?

Anmeld

8. marts 2012

Anonym trådstarter

morbibi skriver:

Griner........ Ja, det må vi være . Er du kommet ned på det man kalder inden for normalvægten?

Ork nej, der er lang vej endnu. Der er 15-20 kg der skal tabes endnu, før jeg er dér  Men jeg skal nok komme derned 

Anmeld

8. marts 2012

morbibi

Anonym skriver:

Ork nej, der er lang vej endnu. Der er 15-20 kg der skal tabes endnu, før jeg er dér  Men jeg skal nok komme derned 

jeg tror på det

Anmeld

9. marts 2012

Anonym trådstarter

morbibi skriver:

jeg tror på det

Tusind tak  Det hjælper meget, når andre også tror på det  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.