Jeg kan ikke finde ud af hvad jeg skal tro... Jeg har de sidste dage haft MEGET ømme bryster, og de føles altså hårdere end de plejer. Ikke vildt meget, men der er forskel. Normalt ville jeg skyde det hen med, at jeg snart skal have menstruation, for da plejer jeg at få ømme bryster. Men de plejer altså ikke, at blive hårdere..!
Grunden til, at jeg bliver rigtig meget i tvivl, er fordi jeg har tabt mig 12 kg, og jeg har tabt mig overalt på kroppen. Jeg har endda måtte tage min forlovelsesring af, og sætte den på min halskæde, da den begyndte at glide af, og jeg var bange for, at tabe den. Men jeg har ikke tabt mig på brysterne..! Før jeg blev overvægtig brugte jeg en B-skål. Idag bruger jeg en DD. Derfor "advarede" jeg også manden om, at de nok ville skrumpe i takt med, at kiloene raslede af. Men det er de altså ikke... De fylder stadig mine bh'er helt ud, der er ingen forkskel. De sidste 8 kg har jeg tabt i løbet af ca 6-7 uger, så går ud fra, at jeg ville have mistet noget "brystfylde" i den tid..? Hvilket kan indikere, at jeg har været gravid siden sidste måned, eller?
Jeg er altså helt forvirret, og ved ikke hvad jeg skal tro..! Havde min sidste mens-start d. 2. feb. altså for 4 uger siden, men der er ALTID mindst 5-6 uger mellem hver mens-start. Så det ville være underligt, hvis jeg allerede fik den igen, og det er underligt, at mine bryster allerede gør ondt - OG i det hele taget underligt, at de er hårde..!
Jeg køber en test idag, men jeg tør knap tage den... Samtidig kan jeg knap vente med, at tage den... Tager en i aften, og en i morgen tidlig, regner jeg med.
Men... Hvad tror I?
Tak for I læste med 
Anmeld