Årets blondinespørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

366 visninger
8 svar
0 synes godt om
27. marts 2009

Mary

Ved sgu næsten ikke om jeg tør spørge

Kom bare lige til at tænke på noget, hehe, min kære mand grinede bare, så nu får I lov at svare
Når man foretager et kejsersnit, hvor dælen bliver fostervandet så af?? Ryger det ud forneden? Bliver det lige støvsuget op?? Vender man den nybagte mor om på siden og hælder det ud? Haha......

Har ALDRIG tænkt på det før, aner ikke hvorfor den tanke dukkede op.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2009

linemus

Jeg skal da nok svare. Synes overhovedet ikke det er et dumt spørgsmål, og jeg anede det faktisk ikke, før jeg lå på briksen og hørte 400 liter vand vælte ned på gulvet, så det stod til alle sider og Kasper måtte løfte benene. Så tror da bare det kommer ud af maven, når de skærer hul Støvsuget? Nej, der var ikke nogen, der ryddede op efter sig hos mig. Måske der er noget tilbage, der ryger nedenom, men det bemærkede jeg i hvert fald ikke, men man bløder jo som efter en alm. fødsel.

Anmeld

27. marts 2009

Plysbjørnen

Min kæreste siger at de bruger en suger...

Jeg ved det ikke selv om jeg faktisk har været i gennem 2 kejsersnit, men de vender i hvert fald ikke en om på siden og hælder det ud...

Anmeld

27. marts 2009

Mary

Trold skriver:

Jeg ved det ikke selv om jeg faktisk har været i gennem 2 kejsersnit, men de vender i hvert fald ikke en om på siden og hælder det ud...

Hihi, jeg ved heldigvis godt at man ikke bruger den fremgangsmåde Men den skulle altså lige med som en mulighed!

Anmeld

27. marts 2009

linemus

Trold skriver:

Ja, det kan da egentlig godt være, det lyder meget logisk...

Anmeld

27. marts 2009

Plysbjørnen

Mary skriver:

Hihi, jeg ved heldigvis godt at man ikke bruger den fremgangsmåde Men den skulle altså lige med som en mulighed!

okay... Det tænkte jeg næsten godt du vidste...

Men det kunne jo godt have været at de gjorde sådan, man ved aldrig helt hvad de der læger finder på...

Anmeld

27. marts 2009

Mary

"Tillykke, det blev en pige! 1-2-3 så vender vi dig lige om...... plask plask.....færdig "

Anmeld

27. marts 2009

Plysbjørnen

ja ja det skal da nok gå godt... HeHe med slanger og ledninger og alt.. og en patient der er bedøvet fra brystet og ned...

Anmeld

27. marts 2009

Lise

Min mor, som siger hun har set fler hundrede kejsersnit, siger at de suger---

Lisde - lidt fuld.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.