Hvornår kunne i med foranliggende moderkage mærke liv???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2012

projekt-ønskebarn

Tusind tak for alle jeres svar. Nu er jeg meget mere rolig . Håber stadig meget at det er snart for jeg glæder mig helt vildt og kan næsten ikke vente længere ��

Ha' en dejlig weekend allesammen ��

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2012

kvinde84

Jeg syntes at kunne se og mærke ungen vende sig i uge 12, men det kan da også have været plukveer. Jeg kunne mærke spark fra uge 14, og fra uge 16 mærkede jeg spark hver dag. Jeg blev derfor MEGET overrasket, da jeg til MS fik at vide at jeg havde foranliggende moderkage

Anmeld

2. marts 2012

Dianaaa

uge 19

Anmeld

2. marts 2012

Pernille84

Jeg er nu i uge 23, og mærker lidt spark nu, men ikke noget videre vildt, men jeg mærker babyen

Anmeld

2. marts 2012

LineSchack

Jeg har også mærket baby siden uge 14 og siden uge 15 har jeg mærket hver dag, plus kæresten ku mærke hende i uge 16.. Så igår da jeg var til jordmoder uge 38+0 fortalte hun mig i anden anledning at jeg havde foran liggende moderkage så jeg var også meget overrasket... Men før d aner det er der gang i bebse og d kan nyde det skønne ved at mærke dit lille guldklump

Anmeld

2. marts 2012

projekt-ønskebarn

Åhhh det var tidligt. Lucky you

Jeg håber i har ret i at det er snart. Er meget misundelig på alle jer der mærker tidligt så nu må det snart være min tur ❤

Anmeld

2. marts 2012

Miss Juul

Jeg begyndte at mærke liv ekstrem tidligt! Men jordemoderen sagde den var god nok.. i uge 12 mærkede jeg sådan noget der minder om en lille fisk eller sådan noget...

Der gik dog lang tid før det var mærkbart uden på maven.. mener det var uge 17 før kæresten mærkede et lille puf. og uge 21/22 før det var sådan ordenlige og helt tydelige puf

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.