dejlig følelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2012

Kay

noah3006 skriver:

Ihhh ja det er bare sådan en vidundelig følelse... Jeg mærker også vildt meget liv nu, men tror ikke at det er uden på du mærke den, det bare fordi det er så intens for os at vi kan mærke det i maven, at det føles som om det også er uden på når man ligger med hånden på maven, for min mand og søn prøvede igår da min baby var virkelig aktiv, og hvergang jeg sagde nu, kunne de slet ikke mærke det som jeg kunne...

Men kan selvfølgelig ikke sige at det ikke gælder ved dig... men for det meste er det først når baby er noget større og sparker mere kraftigt at man også kan mærke det uden på.

Men nyd det... det er så en fantastisk følelse og man bliver så glad inden i.

kæresten har ik tålodighed til at ligge og vente på at baby måske rør på sig igen... han lå med hånden på maven i 5 min. og så ik mere... så ved ik om det bare er mig der mente jeg kunne mærke det.. men skidt med det... det var dejligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2012

Kay skriver:

har mærket liv et par gange før... men i går aftes og i nat var det helt vildt... jeg vågnede af det i nat...

tror måske det er spark jeg har mærket... er sikker på man i går aftes også kunne mærke det uden på....

jeg har en vane med at ligge og slappe af med en hånd på maven (har jeg altid gjort) og er sikker på jeg kunne mærke det på min hånd... lige som at blive prikket på hånden igennem en pude...  men kan det passe allerede???

Åh ja, det er så hyggeligt med en hilsen indefra.

Det kan sagtens passe. Min mand mærkede spark i mandags, og vi er jo lige langt!   Altså du og jeg!

Anmeld

2. marts 2012

Kay

Tilmeldt skriver:

Åh ja, det er så hyggeligt med en hilsen indefra.

Det kan sagtens passe. Min mand mærkede spark i mandags, og vi er jo lige langt!   Altså du og jeg!

så skal kæresten bare kunne ligge stille længe nok til at mærke på min mave

Anmeld

2. marts 2012

Kay skriver:

så skal kæresten bare kunne ligge stille længe nok til at mærke på min mave

Hehe... Ja, tålmodighed er en dyd!

Men om en mdr. eller to er sparkene så voldsomme, så hvis man ligger en hånd oven på, er det lige før den hopper!   Så bare vent!

Anmeld

2. marts 2012

Kay

Tilmeldt skriver:

Hehe... Ja, tålmodighed er en dyd!

Men om en mdr. eller to er sparkene så voldsomme, så hvis man ligger en hånd oven på, er det lige før den hopper!   Så bare vent!

cool.... gør det ikke ondt??

Anmeld

4. marts 2012

Kay skriver:

cool.... gør det ikke ondt??

Jo, det er i hvert fald ik videre behageligt hver gang!

Anmeld

4. marts 2012

Kay

Tilmeldt skriver:

Jo, det er i hvert fald ik videre behageligt hver gang!

nej kunne jeg godt forestille mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.