dejlig følelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

732 visninger
16 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. marts 2012

Kay

har mærket liv et par gange før... men i går aftes og i nat var det helt vildt... jeg vågnede af det i nat...

tror måske det er spark jeg har mærket... er sikker på man i går aftes også kunne mærke det uden på....

jeg har en vane med at ligge og slappe af med en hånd på maven (har jeg altid gjort) og er sikker på jeg kunne mærke det på min hånd... lige som at blive prikket på hånden igennem en pude...  men kan det passe allerede???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2012

Camillos

Kay skriver:

har mærket liv et par gange før... men i går aftes og i nat var det helt vildt... jeg vågnede af det i nat...

tror måske det er spark jeg har mærket... er sikker på man i går aftes også kunne mærke det uden på....

jeg har en vane med at ligge og slappe af med en hånd på maven (har jeg altid gjort) og er sikker på jeg kunne mærke det på min hånd... lige som at blive prikket på hånden igennem en pude...  men kan det passe allerede???

Aner det ikke Men deeeeeeejligt for dig

Anmeld

2. marts 2012

Guldimaven

Det er tidligt, vil jeg sige.. Men det kan nok godt passe?! altså nogle mærker det jo hurtigere end andre. 

Jeg mærkede det udenpå 18+5. 

Anmeld

2. marts 2012

Kay

Camillos skriver:

Aner det ikke Men deeeeeeejligt for dig

tak men er godt nok træt... har ligget vågen med ligmens smerter og en baby mosler meget af natten... hihi men så kan man jo sove middags lur

Anmeld

2. marts 2012

Kay

Guldimaven skriver:

Det er tidligt, vil jeg sige.. Men det kan nok godt passe?! altså nogle mærker det jo hurtigere end andre. 

Jeg mærkede det udenpå 18+5. 

fik afvide til nf at moderkagen lå skrådt nede så den "pressede" baby ud mod maveskindet.... også derfor min mave voksede så stærkt i starten sagde hun... og at jeg hvis jeg mærkede efter ville kunne mærke liv tidligt... især fordi den er rigtig aktiv.... hun havde svært ved at lave scanningen fordi den ikke ville ligge stille

Anmeld

2. marts 2012

Camillos

Kay skriver:

tak men er godt nok træt... har ligget vågen med ligmens smerter og en baby mosler meget af natten... hihi men så kan man jo sove middags lur

hehe .. Ja nmiddagslur er godt.. Er kun 7+1.. men er også træt nogle dage .. Puha.. ..

Anmeld

2. marts 2012

Kay

Camillos skriver:

hehe .. Ja nmiddagslur er godt.. Er kun 7+1.. men er også træt nogle dage .. Puha.. ..

jeg var også såååå træt i starten... indtil omkring uge 13+....

Anmeld

2. marts 2012

Camillos

Kay skriver:

jeg var også såååå træt i starten... indtil omkring uge 13+....

det er vildst også meget normalt ..

Anmeld

2. marts 2012

noah3006

Ihhh ja det er bare sådan en vidundelig følelse... Jeg mærker også vildt meget liv nu, men tror ikke at det er uden på du mærke den, det bare fordi det er så intens for os at vi kan mærke det i maven, at det føles som om det også er uden på når man ligger med hånden på maven, for min mand og søn prøvede igår da min baby var virkelig aktiv, og hvergang jeg sagde nu, kunne de slet ikke mærke det som jeg kunne...

Men kan selvfølgelig ikke sige at det ikke gælder ved dig... men for det meste er det først når baby er noget større og sparker mere kraftigt at man også kan mærke det uden på.

Men nyd det... det er så en fantastisk følelse og man bliver så glad inden i.

Anmeld

2. marts 2012

noah3006

Ihhh ja det er bare sådan en vidundelig følelse... Jeg mærker også vildt meget liv nu, men tror ikke at det er uden på du mærke den, det bare fordi det er så intens for os at vi kan mærke det i maven, at det føles som om det også er uden på når man ligger med hånden på maven, for min mand og søn prøvede igår da min baby var virkelig aktiv, og hvergang jeg sagde nu, kunne de slet ikke mærke det som jeg kunne...

Men kan selvfølgelig ikke sige at det ikke gælder ved dig... men for det meste er det først når baby er noget større og sparker mere kraftigt at man også kan mærke det uden på.

Men nyd det... det er så en fantastisk følelse og man bliver så glad inden i.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.