Bumser Akne argghh!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2012

Hailiesmom11

Jeg kæmpede meget med det igennem min graviditet, men har næsten intet haft efter jeg har født..
Jeg brugte ansigtsmasker og renste hud hver morgen det hjalp en hel del på det værste..
Nu renser jeg stadig hud bare om aftenen og så om morgenen smører jeg bio-oil i ansigtet.
Bio-oil er fantastisk og man må bruge den selvom man er gravid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2012

Camillos

Hailiesmom11 skriver:

Jeg kæmpede meget med det igennem min graviditet, men har næsten intet haft efter jeg har født..
Jeg brugte ansigtsmasker og renste hud hver morgen det hjalp en hel del på det værste..
Nu renser jeg stadig hud bare om aftenen og så om morgenen smører jeg bio-oil i ansigtet.
Bio-oil er fantastisk og man må bruge den selvom man er gravid

Okay det vil jeg tage i betragtning .. .. det vildt at graviditet kan gøre så meget ved ens krop .. 

Anmeld

2. marts 2012

Hailiesmom11

Camillos skriver:

Okay det vil jeg tage i betragtning .. .. det vildt at graviditet kan gøre så meget ved ens krop .. 

Ja det er vildt
Jeg håber at mit pigment har ændret sig, det gjorde min farmors så hun fik nemt ved at blive brun efter hun havde født

Anmeld

2. marts 2012

Guldimaven

Camillos skriver:

åhhhh.. gud.. forstå mig ret... men det er dejligt jeg ikke er den eneste! .. Men hvor er det bare frygteligt .. Man føler dig jo ikke ligefrem lækker..

Nej nemlig, og når maven kommer føler man sig ikke mere lækker heller.. Intet tøj sidder ordentligt.. 

Selvom, det er det dejligste i hele verden at være gravid! 

Anmeld

2. marts 2012

AnonymMor

Kender det godt, efter jeg er blevet gravid er min ansigt bare eksploderet med bumser  det er træls

Men hellere det end ingen bebs i maven hehe

Anmeld

2. marts 2012

bettinaLundstrøm

Rinepigen skriver:

Kender det godt, efter jeg er blevet gravid er min ansigt bare eksploderet med bumser  det er træls

Men hellere det end ingen bebs i maven hehe

Samme her  

Anmeld

2. marts 2012

Michalala

Åh, ja. De der urenheder er bare en pestilens. Føler mig totalt rødspættet.

Jeg har været på apoteket og få en creme der hedder "Effaclar duo". Har ikke brugt den så mange dage endnu, men syntes faktisk den virker til at hjælpe. Jeg er stadig rød. Men bumserne/arrene bliver mindre og der kommer ikke så mange nye. Cremen skulle være både uden parabener og parfume.

Herudover prøver jeg mig også med bio-oil på rygger for at mindske de grimme ar jeg har fået pga. acne.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.