Bumser Akne argghh!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.768 visninger
16 svar
0 synes godt om
2. marts 2012

Camillos

Har pco og har altid haft urenhud. Så begyndte jeg at spise sundt, tabe mig m.m.. og bum den urene hud var væk! DEEEJLIGT! 

Nu er jeg så gravid og slår ud på skuldre, i ansigtet og på lårene igen  .. hvor er det dog bare øv! er glad for min lille spirer men behøver den at give mig bumser igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2012

Camillos

Camillos skriver:

Har pco og har altid haft urenhud. Så begyndte jeg at spise sundt, tabe mig m.m.. og bum den urene hud var væk! DEEEJLIGT! 

Nu er jeg så gravid og slår ud på skuldre, i ansigtet og på lårene igen  .. hvor er det dog bare øv! er glad for min lille spirer men behøver den at give mig bumser igen

op

Anmeld

2. marts 2012

Guldimaven

Du er ikke alene!! Lige siden jeg blev gravid, har min hud i ansigtet været umulig. 

Anmeld

2. marts 2012

Camillos

Guldimaven skriver:

Du er ikke alene!! Lige siden jeg blev gravid, har min hud i ansigtet været umulig. 

åhhhh.. gud.. forstå mig ret... men det er dejligt jeg ikke er den eneste! .. Men hvor er det bare frygteligt .. Man føler dig jo ikke ligefrem lækker..

Anmeld

2. marts 2012

EKBJ

Camillos skriver:

Jeg bøvler også meget med. 

Det siges at hvis man bøvler med det ingen sin graviditet så forsvinder det næsten helt bagefter:-) 

Anmeld

2. marts 2012

Camillos

EKBJ skriver:

Jeg bøvler også meget med. 

Det siges at hvis man bøvler med det ingen sin graviditet så forsvinder det næsten helt bagefter:-) 

Okay, det ville da være dejligt.. 

Anmeld

2. marts 2012

Lenaogkasper

jeg er lidt i samme båd.

Jeg er også slået ud i ansigtet og førler mig som teenager igen! øv når man vil gøre sig lækker for kæresten og så er de dumme bumser i ansigtet

Men har også fået en del på ryggen og det har jeg ALDRIG haft før. håber sådan de forsvinder da vi skal på ferie med svigerfamilien om 2 måneder og gerne vil vimse rundt i bikini, men sku ikke med den ryg!!!

forstår dig. og øv for det, men vi ved jo at det er homonerne og bare baby har det godt så er jeg glad!

Anmeld

2. marts 2012

Camillos

Septemberbaby2012 skriver:

jeg er lidt i samme båd.

Jeg er også slået ud i ansigtet og førler mig som teenager igen! øv når man vil gøre sig lækker for kæresten og så er de dumme bumser i ansigtet

Men har også fået en del på ryggen og det har jeg ALDRIG haft før. håber sådan de forsvinder da vi skal på ferie med svigerfamilien om 2 måneder og gerne vil vimse rundt i bikini, men sku ikke med den ryg!!!

forstår dig. og øv for det, men vi ved jo at det er homonerne og bare baby har det godt så er jeg glad!

Ja sådan har jeg det også .. på ryg ansigt og lidt på lårene .. Irriterende.. man føler sig bare så .. bebumset hehe .. Men ja jeg håber også min spirer har det godt... skal til scanning igen på mandag 7+4 så hjerteblink i mandags 6+4 og håber stadigvæk den lille lever og vokser sig stor

Anmeld

2. marts 2012

Lenaogkasper

jeg er i dag 11+0 og har ikke været til TS så jeg har slet ikke set om der er liv og om baby har det godt. jeg skal til NF om 12 dage så jeg håber bare det hele ser godt ud der. men tror nu også det hele ser godt ud ved dig, du må huske at komme med opdatering!

Anmeld

2. marts 2012

Camillos

Septemberbaby2012 skriver:

jeg er i dag 11+0 og har ikke været til TS så jeg har slet ikke set om der er liv og om baby har det godt. jeg skal til NF om 12 dage så jeg håber bare det hele ser godt ud der. men tror nu også det hele ser godt ud ved dig, du må huske at komme med opdatering!

skriver altid opdateringer.. bliver fulgt tæt pga 4 Ma førhen.. Så nu skal det bare gå godt Okay det bliver spændende at komme til NF du skal også komme med update  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.