Jeg vil ikke ha passet mit barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2012

Muffinmus

Kommer vel også an på hvor lang tid...måske i skulle prøve jer frem og få ham passet f.eks en time hvor i bare handler ind...og se hvordan det går.

Faktisk viser det sig jo at det ofte er forældrenen der tænker mest over detmens børnene enten sover eller hygger med lidt andre.

Så jo, man skal jo huske at passe sit forhold da det ellers dør ud fordi manden føler sig totalt tilsidesat og ikke ret meget kæreste mere.

Men samtidigt skal man heller ikke gå fra sit barn hvis man har det skidt med det. Det er en fin balanse. Vores var f.eks 18 mdr før han fik lov til at overnatte hos sine bedsteforældre som han ellers ser 2-3 gange om ugen normalt.

Men øv jer i små ture uden baby og så vil du nok opdage det hjælper en hel del på alle de bekymringer der ofte ikke er grund til at have.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2012

An&Jo

jydeinden skriver:

tjaa et eller andet sted kan jeg desværre godt forstå ham.. Ville da selv som partner føle mig både MEGET tilsidesat og ret såret hvis jeg ikke kunne få bare en dag med min kæreste en gang imellem uden barn ( jeg ved godt at man hverken kan forvente det på ugenlig eller månedlig basis, men en gang imellem) for jeg tror på at man dræber sit forhold hvis man aldrig tilbringer tid med sin partner uden børn.

jeg er meget enig her..

Jeg HAR desværre dræbt et forhold på grund af at vi aldrig kunne være os selv uden barn..

Så find nogen i er meget sammen med, og lad dem have ham eventuelt bare en time til at starte med, og så trappe op..
Det betyder SÅ meget for parforholdet at man får lidt alene tid ind imellem..

Anmeld

2. marts 2012

Levi&LilysMor

Anonym skriver:

Mit barn er 6 mdr, og min kæreste vil rigtig gerne lave noget Uden vores barn. Men vi ser ikke vores forældre/søskende/venner særlig tit, så de kender ikke rigtig vores barn. Så har det VIRKELIG svært ved at skulle overlade ham til andre. Men min kæreste kan ikke forstå at jeg ikke vil ha vores barn passet. 

Har svært ved at stole på folk, og " tør" ikke overlade min søn til dem, hvordan får jeg min kæreste til at forstå mig????

Hvis du har det skidt med det skal du ikke gøre det, for så vil jeres alene tid ikke blive hygge tid hvert fald, jeg ville heller ikke have mit barn passet før jeg har givet ham flaske indil han har lært det og ske mad... først der må andre få lov 1 time de første gange, og så trappe op i timer, sove for han ikke lov til før om lang tid, det skal han hjemme hos mor og far

Anmeld

2. marts 2012

jydeinden

An&Jo skriver:

jeg er meget enig her..

Jeg HAR desværre dræbt et forhold på grund af at vi aldrig kunne være os selv uden barn..

Så find nogen i er meget sammen med, og lad dem have ham eventuelt bare en time til at starte med, og så trappe op..
Det betyder SÅ meget for parforholdet at man får lidt alene tid ind imellem..

jeg tror godt på at man som forældre, og måske mest af alt som mor, kan være et lidt for stort pyllerhoved nogen gange. ( sorry for de som højst sandsynligt ikke er enig med mig). men jeg tror ikke selv jeg var ret gammel før jeg blev passet ude første gang, og hvad jeg ved af lever både jeg og mine forældre endnu .

Anmeld

3. marts 2012

Barbamama

Uha jeg var også nervøs første gang min datter skulle passes. MEN! Jeg synes alligevel det er vigtigt at få noget alenetid. Hvad med at aftale med dem der skal passe jeres barn at de kommer to gange i samme uge og leger med jeres barn så han/hun lige ser dem inden de skal passe ham/hende?

Anmeld

3. marts 2012

Jonatansmor

jydeinden skriver:

jeg tror godt på at man som forældre, og måske mest af alt som mor, kan være et lidt for stort pyllerhoved nogen gange. ( sorry for de som højst sandsynligt ikke er enig med mig). men jeg tror ikke selv jeg var ret gammel før jeg blev passet ude første gang, og hvad jeg ved af lever både jeg og mine forældre endnu .

som oftest er det forældrene der er de største babyer i dén situation....

Anmeld

3. marts 2012

merethe

Profilbillede for merethe
LunaLykke skriver:

Du skal bare stå fast ved din mening . Hvis du ikke er tryg ved at få dit barn passet, så skal du ikke gøre det. Det er ikke sikkert du kan få ham til at forstå det, ved ikke lige hvad du kan gøre, andet end at forklare ham hvordan du har det .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.