Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Det lyder simpelthen så modbydeligt!! Jeg vidste ikke at man skulle ringe efter ambulancen. Skal i også det hvis det sker igen? Jeg synes at have hørt at de alligevel ikke kan gøre noget og at det var lidt "spild" af deres tid? Altså jeg ville helt sikkert gøre det, men det er da rart at høre at de tager det alvorligt og gerne vil komme uden "blame on you"-attitude (som når man dukkede op med bekymringer om graviditet på barselsgangen).
Jeg håååber aldrig at det sker for jer igen
Knus
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Puuuu for en situation! Det lyder godt nok ikke rart! Jeg har virkelig frygtet de der feber-kramper. Sidst jeg oplevede den slags kramper stod jeg med en voksen mand der endte med at dø. Ikke af kramperne selvfølgelig, men fordi han var dødsyg af kræft og kroppen ikke kunne holde til det anfald. Vi kunne ikke finde hans stesolid, da han selv havde flyttet det. Vi måtte derfor vente på ambulancen og jeg synes der gik evigheder. Jeg ved godt, at børn jo selvfølgelig ikke tar skade af det, og manden var dødssyg, men feberkramper får det lige til at gippe i mig.
Godt I fik styr på det og at han arbejder så tæt på, så du ikke var alene!
til jer! for at det kun skulle ske en gang!
DK skriver: Det lyder simpelthen så modbydeligt!! Jeg vidste ikke at man skulle ringe efter ambulancen. Skal i også det hvis det sker igen? Jeg synes at have hørt at de alligevel ikke kan gøre noget og at det var lidt "spild" af deres tid? Altså jeg ville helt sikkert gøre det, men det er da rart at høre at de tager det alvorligt og gerne vil komme uden "blame on you"-attitude (som når man dukkede op med bekymringer om graviditet på barselsgangen). Jeg håååber aldrig at det sker for jer igen Knus
Jeg havde læst i venteværelset ved lægen at man skulle ringe 112. Men nej i fremtiden hvis det sker skal vi ringe til vores egen læge eller vagtlægen, når det er overstået. Nu er vi hooket op med stesolid herhjemme og så "skal vi bare" give ham sådan én rektalt hvis det sker igen. Men først efter 5 min og KUN én. foresætter han så derefter med at krampe skal vi ringe 112.
Men phuuuu nej VI håber HELLER IKKE det sker igen
Vi blev behandlet SÅ PÆNT af ALLE der var "indvolveret" lige fra alarmcentralen, til ambulancefolk til sygehuset. Så det var bare rigtig dejligt. Og jo de forklare os også alle sammen at det som sådan ikke er farligt og det vidste jeg/ vi (manden har haft det som barn flere gange) egentlig også godt, men derfor var det bare SUPER UBEHAGELIGT at opleve i virkeligheden. Og så kan ting der virker logiske eller man godt kender svaret på pludselig virke ulogiske og tvivlsomme...
Men han har det godt igen den "bette" purk!
Carina87 skriver: Puuuu for en situation! Det lyder godt nok ikke rart! Jeg har virkelig frygtet de der feber-kramper. Sidst jeg oplevede den slags kramper stod jeg med en voksen mand der endte med at dø. Ikke af kramperne selvfølgelig, men fordi han var dødsyg af kræft og kroppen ikke kunne holde til det anfald. Vi kunne ikke finde hans stesolid, da han selv havde flyttet det. Vi måtte derfor vente på ambulancen og jeg synes der gik evigheder. Jeg ved godt, at børn jo selvfølgelig ikke tar skade af det, og manden var dødssyg, men feberkramper får det lige til at gippe i mig. Godt I fik styr på det og at han arbejder så tæt på, så du ikke var alene! til jer! for at det kun skulle ske en gang!
Phuha Carina, sikke da en grim oplevelse du har været ude for!
En krammer til dig da!
Ja vi krydser fingre for at det ALDRIG sker igen for bettemanden
ELLER for nogen af jer andres for den sags skyld!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128