så kom alle symptomer endnu engang.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

535 visninger
9 svar
0 synes godt om
1. marts 2012

Kris89

hej alle sammen...

ja... 4 dage til testdag og SAMTLIGE symptomer er eksisterende...

ømme bryster - tjek

kvalme - tjek

hovedpine - tjek

øget tissetrang - tjek...

åh men næsten alle symptomerne kom også sidste cyklus, hvor jeg jo altså ikke var gravid

tester nok lige i morgen  (dumt i know, men går en lang arbejdsweekend i møde og der kommer jeg i hvert fald ikke til at teste)

men åh hvor er det bare frustrerende... sidste graviditet var der ingen symptomer what so ever, før jeg testede positiv 4+2...

skulle vidst vare ud med mine frustrationer... manden siger "vi krydser fingre, håber", men tror ikk han er helt så utålmodig som jeg

kom nu ønskebaby... hvis den er her denne gang vil du komme ud lige omkring fars fødselsdag og du ville være den bedste gave jeg nogensinde ville kunne give

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2012

Rockertand

Hvis jeg kun havde 4 dage til testdag, så havde jeg testet maaaange gange allerede

Held og lykke 

Anmeld

1. marts 2012

Kris89

Rockertand skriver:

Hvis jeg kun havde 4 dage til testdag, så havde jeg testet maaaange gange allerede

Held og lykke 

testede også mandag morgen

havde det bare på samme måde sidste cyklus uden gevinst, så tror bare det er psyken.. desværre...

sidst jeg var gravid testede jeg også kun svagt positiv 4+2, så tror desværre ikke jeg er en af dem der kan teste så tidligt... i hvert fald hvad jeg bilder mig selv ind for at lade være...

tusind tak håber virkelig virkelig den er der... ved bare jeg går ned med flaget hvis den ikke er, så tør ikke håbe ALT for meget (selvom det næsten er umuligt)

Anmeld

1. marts 2012

Tona

Rockertand skriver:

Held og lykke 

Anmeld

1. marts 2012

Kris89

Amandas-mor skriver:

Anmeld

1. marts 2012

morbibi

Kris89 skriver:

hej alle sammen...

ja... 4 dage til testdag og SAMTLIGE symptomer er eksisterende...

ømme bryster - tjek

kvalme - tjek

hovedpine - tjek

øget tissetrang - tjek...

åh men næsten alle symptomerne kom også sidste cyklus, hvor jeg jo altså ikke var gravid

tester nok lige i morgen  (dumt i know, men går en lang arbejdsweekend i møde og der kommer jeg i hvert fald ikke til at teste)

men åh hvor er det bare frustrerende... sidste graviditet var der ingen symptomer what so ever, før jeg testede positiv 4+2...

skulle vidst vare ud med mine frustrationer... manden siger "vi krydser fingre, håber", men tror ikk han er helt så utålmodig som jeg

kom nu ønskebaby... hvis den er her denne gang vil du komme ud lige omkring fars fødselsdag og du ville være den bedste gave jeg nogensinde ville kunne give

Håber den er der, men husk på, hvor meget psyken kan snyde, idet det jo er et stort ønskebarn - men pøj pøj, jeg krydser fingre

Anmeld

1. marts 2012

Kris89

morbibi skriver:

Håber den er der, men husk på, hvor meget psyken kan snyde, idet det jo er et stort ønskebarn - men pøj pøj, jeg krydser fingre

tusind tak

ja ved det kan være psyken og højst sandsynligt er det... det er bare så træls at det kan lade sig gøre

håber håber håber... forsøger at slå det hen, men det hjælper ikk rigtig

Anmeld

1. marts 2012

Moms

Jeg krydser fingre for dig

Moms

Anmeld

1. marts 2012

Kris89

Moms skriver:

Jeg krydser fingre for dig

Moms

tusind tak det betyder alt med jeres tanker og krydsede fingre

ved i er her, både hvis udfaldet er positivt eller negativt

og hvor er det skønt at have et sted at lufte sine tanker - glæder - sorger, uden de nærmeste er ved at få spat

Anmeld

2. marts 2012

Kris89

negativ her til morgen...

og nu er alle symptomer væk - brystspænder osv.

FULDSTÆNDIG som sidste cyklus hvor der ingen held var...

alt mit håb er allerede slukket og vil bare ha min mens og videre - men ØV hvor har jeg bare en dårlig dag . IGEN!...

kan bare snart ikke mere... giver snart fysisk op...

jeg står op om morgenen, passer mit arbejde - godt endda, men det er som om jeg ikke er til stede... det eneste jeg kan tænke på idag hvor vejeret er virkelig dejligt er, hunden og jeg skulle have været ude og gå med barnevogn mens den bette sov til middag idag

skulle jo have født i januar måned i år...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.