Hvor længe bliver jeres baby i liften ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2012

morethanperfect

Anonym skriver:

Hej Søde piger 

Jeg har et spørgsmål som overskriften lyder på

Hvor længe bliver jeg baby i liften før barnet sover i banevognen  ?

Jeg snakker ikke om Voksiposen men liften som medfølger banvognen?

Min datter er 5 mdr idag og synes at der ikke er længere plads til hende, hun fylder den hel?

Kan jeg godt lægge hende i banevognen med madrasse eller skal jeg købe en voksipose??

Oscar lå i barnevognen da han var 5 mdr..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2012

MortilCilas

Da min søn var 3 måneder synes jeg han avr for stor, der var ca 5 cm fra fød til kanten, og mindre ved hovedt til kant, så dan han var 3 måneder og 1 dag sov han i sin barnevogn

Anmeld

1. marts 2012

TrineMine86

Anonym skriver:

Hej Søde piger 

Min datter er 5 mdr idag og synes at der ikke er længere plads til hende, hun fylder den hel?

Kan jeg godt lægge hende i banevognen med madrasse eller skal jeg købe en voksipose??

indtil han ikke kunne være der mere, han kom ud af den da han var 4½ måned, da jeg skulle bukke hans ben til sidst før han kunne være der, men han elskede jo bare den lift altså

vi har en slee-bee han sover i nu, men de her dage er den meget varm til mig, han kommer altid ind med vådt hår og meget varm, til trods for at han kun har hue, vanter på (jeg kan så tage den ene dyne ud, da der er 2 i)

men hvis det ikke var fordi jeg havde fået slee-bee´en, så var han bare kommet ud i barnevognen med sin dyne

Anmeld

1. marts 2012

TrineMine86

TrineMine86 skriver:

indtil han ikke kunne være der mere, han kom ud af den da han var 4½ måned, da jeg skulle bukke hans ben til sidst før han kunne være der, men han elskede jo bare den lift altså

vi har en slee-bee han sover i nu, men de her dage er den meget varm til mig, han kommer altid ind med vådt hår og meget varm, til trods for at han kun har hue, vanter på (jeg kan så tage den ene dyne ud, da der er 2 i)

men hvis det ikke var fordi jeg havde fået slee-bee´en, så var han bare kommet ud i barnevognen med sin dyne

der skulle selvfølgelig stå at den var meget varm til HAM ikke til mig (jeg kan sku ikke lige være i den haha )

Anmeld

2. marts 2012

siw84

vores søn var 3 mdr da han ikke længere kunne være i liften og han blev bare lagt i barnevognen med dyne på. og han sov ude hver dag da vi har have.. og der har aldrig været nogle problemer

Anmeld

2. marts 2012

Månelys

Anonym skriver:

Hej Søde piger 

Hun kom ud af liften da hun var 2-3 måneder gammel.. Så det kan du da sagtens!

Jeg har ikke nogen slee bee, voksi eller noget. Min datter er for varm, så hun ville KAMPsvede i sådan en sag, selvom det bare var med en tynd sommerdyne. Hun sover fx tit bare i ble om natten, ellers bliver hun mega svedig..

Anmeld

2. marts 2012

Levi&LilysMor

Anonym skriver:

Hej Søde piger 

Min baby bliver 5 mdr på tirsdag og ligger stadig i liften... Når hans nye vogn kommer hjem forhåbentlig snart og hans voksi betræk bliver syet færdig så kommer han ligeså stille over i vognen uden liften

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.