Hvor længe bliver jeres baby i liften ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

828 visninger
16 svar
0 synes godt om
1. marts 2012

Anonym trådstarter

Hej Søde piger 

Jeg har et spørgsmål som overskriften lyder på

Hvor længe bliver jeg baby i liften før barnet sover i banevognen  ?

Jeg snakker ikke om Voksiposen men liften som medfølger banvognen?

Min datter er 5 mdr idag og synes at der ikke er længere plads til hende, hun fylder den hel?

Kan jeg godt lægge hende i banevognen med madrasse eller skal jeg købe en voksipose??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2012

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hej Søde piger 

Min datter er 5 mdr idag og synes at der ikke er længere plads til hende, hun fylder den hel?

Kan jeg godt lægge hende i banevognen med madrasse eller skal jeg købe en voksipose??

Anmeld

1. marts 2012

Kay

nu har jeg jo ikke prøvet det endnu da jeg ikke er gravid endnu.. men jeg havde da lagt barnet i barnevogn... hvad skulle der kunne ske? liften er jo egentlig bare til at det er lettere at tage ud af barnevognen og fordi at baby har det bedre med at ligge i små "rum"... så når liften er for lille skal den da over i barnevognen

Anmeld

1. marts 2012

L&V

Anonym skriver:

Hej Søde piger 

Min datter er os 5 måneder og sover bare i barnevognen med dyne på.. Og gør det når der er okay temp ellers ligger hun i slee bee

Anmeld

1. marts 2012

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Min datter er os 5 måneder og sover bare i barnevognen med dyne på.. Og gør det når der er okay temp ellers ligger hun i slee bee

Hvad er en Slee Bee?

Anmeld

1. marts 2012

Anonym trådstarter

Så I syntes ikke at jeg skal købe en Voksi pose??

Anmeld

1. marts 2012

ano14316

Du behøber bestemt ikke at høbe en voksipose, hun kan godt ligge i barnevognen med dyne på.

En slee bee er ligesom en Voksi, bare billigere. Det samme gælder drømme poser (kan købes i føtex og bilka) og Duni Duo (den har jeg selv).

Om du skal købe en pose, det er jo op til dig.. hvor ofte bruger du barnevognen?

Selv er jeg desværre en dør til at komme ud og gå, men når jeg gør det bruger jeg altid posen, for så er han dejligt nem, lige at tage med ind, mens han sover videre.

Anmeld

1. marts 2012

FamilenStorm

Anonym skriver:

Så I syntes ikke at jeg skal købe en Voksi pose??

En slee bee er "det samme" som en voksi pose...

Det er den bedste investering du kan gøre (efter min mening ) Vi er så flad for vores uldpose fra bosson.. Vi er sååå glade for den.. Men sådan en er man fri for at give dem en masse overtøj på, da de holder fint på varmen..

Men igen det er en smagssag... Men jeg vil helt klart anbefale dig at købe en

Anmeld

1. marts 2012

morbibi

Anonym skriver:

Hej Søde piger 

Smiler..... troede kun det var mig ,hvis børn brugte deres lift så længe. Men ja, læg hende endelig over i barnevognen

Anmeld

1. marts 2012

Clisolka

Anonym skriver:

Hej Søde piger 

Isabella har været omkring 4 mrd. da vi stoppede med at bruge liften 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.