Anmeld en person på Face??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2012

Plysbjørnen

Anonym skriver:

Der er ikk tale om at Personen har kontaktet mig. Blot krænkede mit privatliv, og ikke mindst lagt fuldenavn op, og opfordrede til at sprede beskeden rundt på nettet.

Ja okay, så kan jeg godt se. Men tror det bliver svært at gøre noget, men du må se om du kan få det hen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2012

gonefishing

Anonym skriver:

Jeg vil have personen meldt helt.. !
Havde blokering på (men fjernet for at melde, men nu kan jeg ikk blokke personen de næste 48 timer) . Og vi har ikk været venner derinde siden langt før jul'11

Hvis politiet ikke vil tage imod en anmeldelse, så tvivler jeg på Facebook kan gøre noget. lad være med at brug negativ energi på det (for din egen skyld), slet og blocker personen

Anmeld

1. marts 2012

Anonym trådstarter

Aniteb skriver:

Ja okay, så kan jeg godt se. Men tror det bliver svært at gøre noget, men du må se om du kan få det hen.

PT kommer det til at stå standby, jeg kan ikk få det til at gøre som jeg ønsker, så kan det jo også være lige meget. Synes bare ikke det er skide fedt at blive ringet op at en veninde med besked og tekst :
Hold Jer fra (fulde navn) hun knalder med alle gifte mænd og Jeres x-kærester !
Sæt denne på Jeres status, hvis du kender en der er i live, udelukkende hvis du ikke har råd til en lejemorder..

Anmeld

1. marts 2012

FamilenStorm

Anonym skriver:

PT kommer det til at stå standby, jeg kan ikk få det til at gøre som jeg ønsker, så kan det jo også være lige meget. Synes bare ikke det er skide fedt at blive ringet op at en veninde med besked og tekst :
Sæt denne på Jeres status, hvis du kender en der er i live, udelukkende hvis du ikke har råd til en lejemorder..

Kan din veninde ikke tage et screenshot af skærmen hvor det står, og så kan i gå til politiet med det? Det er jo en trusel..

Anmeld

1. marts 2012

TeamRocket

Anonym skriver:

Jøses. Du har nok pisset en person temmelig meget af der.  Men politiet tar sig næppe af den slags. Der forgår jo også mobning i den stil, som fb ikke engang gør noget ved. DUM situation.

Anmeld

1. marts 2012

Anonym trådstarter

FamilenStorm skriver:

Kan din veninde ikke tage et screenshot af skærmen hvor det står, og så kan i gå til politiet med det? Det er jo en trusel..

Jeg er ved at finde folk der er ven med Personen og få dem til at gi mig den fuldetekst.

Anmeld

1. marts 2012

FamilenStorm

Anonym skriver:

Jeg er ved at finde folk der er ven med Personen og få dem til at gi mig den fuldetekst.

Lyder som en god ide, og så få dem til at tage screenshot så i har beviser, hvis hun nu skulle slette det igen..

Anmeld

1. marts 2012

Anonym trådstarter

Flodkilling skriver:

Hvis politiet ikke vil tage imod en anmeldelse, så tvivler jeg på Facebook kan gøre noget. lad være med at brug negativ energi på det (for din egen skyld), slet og blocker personen

Face kan jo vælge at give personen en trussel eller slette personens konto. Det er jo krænkelse på en andet menneskes privatliv

Anmeld

1. marts 2012

morbibi

Anonym skriver:

Hjææælp, Jeg skal have anmeldt en person på facebook, men hvordan gør jeg?
Personen krænker mig på det groveste og efter eget udsagn..
Hjææææælp !!!

Er nød til at være anonym i dette indlæg !

Jeg har meldt en person derinde/fb og ud for det personen skrev, trykkede jeg på krydset og anmeldte det som misbrug. Jeg gjorde det et par gange og inden for en mdr. var brugeren lukket ned

Anmeld

1. marts 2012

Anonym trådstarter

TeamRocket skriver:

Jøses. Du har nok pisset en person temmelig meget af der.  Men politiet tar sig næppe af den slags. Der forgår jo også mobning i den stil, som fb ikke engang gør noget ved. DUM situation.

Som jeg har lagt op på min face: der er 2 sidder af én sag.
Jeg mener jo personligt ikk at det hænger sådan sammen, plus det er en KÆMPE overreaktion..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.