Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hjææælp, Jeg skal have anmeldt en person på facebook, men hvordan gør jeg? Personen krænker mig på det groveste og efter eget udsagn.. Hjææææælp !!! Er nød til at være anonym i dette indlæg !
Du går ind på personens profil, og oppe i toppen er der en række af bjælker, hvor du kan vælge en med en stjerne *. Hvis du trykker på den, kommer der en mulighed der hedder anmeld/bloker. (:
M (: skriver: Du går ind på personens profil, og oppe i toppen er der en række af bjælker, hvor du kan vælge en med en stjerne *. Hvis du trykker på den, kommer der en mulighed der hedder anmeld/bloker. (:
Anonym skriver: Men når jeg så trykker der, og krydser af ved at personen chikanere mig kommer der frem at jeg kan skrive til en fortrolig ven om hjælp. Det kan jeg jo ikk bruge til noget ? Politiet vil ikk tage imod en anmeldelse..
Men når jeg så trykker der, og krydser af ved at personen chikanere mig kommer der frem at jeg kan skrive til en fortrolig ven om hjælp. Det kan jeg jo ikk bruge til noget ? Politiet vil ikk tage imod en anmeldelse..
Hm, det lyder da mærkeligt.. Må indrømme, at jeg aldrig har brugt funktionen, så kan nok desværre ikke hjælpe dig.. :/
Anonym skriver: Hjææælp, Jeg skal have anmeldt en person på facebook, men hvordan gør jeg? Personen krænker mig på det groveste og efter eget udsagn.. Hjææææælp !!! Er nød til at være anonym i dette indlæg !
Kan du ikke bare fjerne personen som ven og derefter blokere vedkomne
Aniteb skriver: Kan du ikke bare fjerne personen som ven og derefter blokere vedkomne
Anonym skriver: Jeg vil have personen meldt helt.. ! Havde blokering på (men fjernet for at melde, men nu kan jeg ikk blokke personen de næste 48 timer) . Og vi har ikk været venner derinde siden langt før jul'11
Jeg vil have personen meldt helt.. ! Havde blokering på (men fjernet for at melde, men nu kan jeg ikk blokke personen de næste 48 timer) . Og vi har ikk været venner derinde siden langt før jul'11
okay, men vedkomne kan jo ikke kontakte dig når vedkomne er blokeret.
slettet
Aniteb skriver: okay, men vedkomne kan jo ikke kontakte dig når vedkomne er blokeret.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128