tør ikke sove mere..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2012

Team Putte

FrkZier skriver:

jeg plejer som regl at spise aftensmad omkring kl 18 og så går vi i seng ca 2230, men jeg falder først i søvn kl 02 /:

har godt snakket med min kæreste om de her drømme, og forstår ikke hvorfor jeg har dem, fordi sådan er han bare slet ikke..

men her den anden dag drømte jeg også at en af mine venner slog ALLE mine nærmeste ihjel med en motorsav

Tænker lidt om der har været dødsfald eller alvorlig sygdom i familien/omgangskredsen omkring tidspunktet hvor dine drømme startede?

Det kan oz være et eller andet du har set i tv-avisen om noget skrækkeligt der er sket..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

FrkZier skriver:

nææh synes ikke rigtig der er noget der plager mit sind til hverdag - kun om natten

Ja, så gør det det bestemt heller ikke nemmere.. Mit forsvandt af sig selv lige pludselig

Anmeld

1. marts 2012

FrkZier

Team Putte skriver:

Tænker lidt om der har været dødsfald eller alvorlig sygdom i familien/omgangskredsen omkring tidspunktet hvor dine drømme startede?

Det kan oz være et eller andet du har set i tv-avisen om noget skrækkeligt der er sket..

hmm, nej overhovedet ikke /: føler slet ikke jeg har hverken set, hørt eller oplevet noget tragisk

Anmeld

1. marts 2012

FrkZier

rikkeregnbue skriver:

Ja, så gør det det bestemt heller ikke nemmere.. Mit forsvandt af sig selv lige pludselig

jeg venter spændt, hehe.. kan være det hjælper at jeg tager på skitur her på lørdag

Anmeld

1. marts 2012

Team Putte

EKBJ skriver:

Jeg har haft mange drømme lidt ligesom dine :-( 

- tror det har noget at gøre med alle de følelser der er i ens krop og alle de ting man tænker på!! 

Præcis! Man tænker jo stort set hele sit liv igennem når man er gravid og det kan sætte sig sine spor i drømmene!

min kæreste bliver helt ked af det når jeg fortæller hvordan han opfører sig i mine drømme og forsikrer mig så om at det jo ik er ham, det ved jeg jo godt det ik er! Men alligevel!

En gang vågnede jeg stortudende fordi jeg havde drømt han var gået fra mig og virkelig havde været kold i drømmen. Siden dengang holder han stærkt på at jeg skal vække ham så vi med det samme kan mane mine drømme til jorden FØR jeg når at ligge søvnløs i mange timer og spekulere og være ked. Elsker ham så meget for hans forståelse!

Anmeld

1. marts 2012

mpr

Ved det her lyder totalt tosset! Men jeg har også haft rigtig mange onde drømme i en periode.. Og jeg var så ivrig efter at slippe af med dem at jeg købte (uanset hvor lamt det lyder) en drømme fanger Fik overbevist min underbevisthed om at den rent faktisk fjernede alle de onde drømme og havde faktisk ikke et marridt i al den tid jeg havde den Ved ikke om du kan bruge det til noget ^^

Anmeld

1. marts 2012

Team Putte

FrkZier skriver:

hmm, nej overhovedet ikke /: føler slet ikke jeg har hverken set, hørt eller oplevet noget tragisk

Så har jeg ik flere bud

Udover måske at prøve med noget varm mælk eller kamille the før du skal sove.. Uden honning og sukker naturligvis da det søde ik ligefrem hjælper på søvnløshed Og så bare ride stormen af, er sikker på det nok skal blive normalt igen

Anmeld

1. marts 2012

FrkZier

Chel1992 skriver:

Ved det her lyder totalt tosset! Men jeg har også haft rigtig mange onde drømme i en periode.. Og jeg var så ivrig efter at slippe af med dem at jeg købte (uanset hvor lamt det lyder) en drømme fanger Fik overbevist min underbevisthed om at den rent faktisk fjernede alle de onde drømme og havde faktisk ikke et marridt i al den tid jeg havde den Ved ikke om du kan bruge det til noget ^^

havde godt tænkt lidt på det, har bare ikke rigtig mulighed for at have den hængende ved sengen.. så må jo bare vente til det går over /:

Anmeld

1. marts 2012

FrkZier

Team Putte skriver:

Så har jeg ik flere bud

Udover måske at prøve med noget varm mælk eller kamille the før du skal sove.. Uden honning og sukker naturligvis da det søde ik ligefrem hjælper på søvnløshed Og så bare ride stormen af, er sikker på det nok skal blive normalt igen

jaeh jeg må jo bare vente til det går over - håber det bliver bedre når jeg tager på skitur på lørdag

Anmeld

1. marts 2012

EKBJ

Team Putte skriver:

Præcis! Man tænker jo stort set hele sit liv igennem når man er gravid og det kan sætte sig sine spor i drømmene!

min kæreste bliver helt ked af det når jeg fortæller hvordan han opfører sig i mine drømme og forsikrer mig så om at det jo ik er ham, det ved jeg jo godt det ik er! Men alligevel!

En gang vågnede jeg stortudende fordi jeg havde drømt han var gået fra mig og virkelig havde været kold i drømmen. Siden dengang holder han stærkt på at jeg skal vække ham så vi med det samme kan mane mine drømme til jorden FØR jeg når at ligge søvnløs i mange timer og spekulere og være ked. Elsker ham så meget for hans forståelse!

Hvor er det dejligt med en kæreste der forstår dig så godt!!!

- hvor langt er du i din graviditet? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.