tør ikke sove mere..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.155 visninger
22 svar
0 synes godt om
1. marts 2012

FrkZier

tror jeg stopper med at sove.. inden for den sidste uge har jeg  skiftevis drømt at min kæreste gik fra mig, var mig utro eller at alle mine venner blev slået ihjel det er nu kommet til jeg bare ligger og stirre op i loftet om aften og seriøst næsten ikke tør falde i søvn, hvilket resultere i jeg kun for et par timers søvn, og jo så er pisse træt hele dagen efter - en ond cirkel..

- nogen der ved om man kan gøre noget imod marridt??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2012

Team Putte

FrkZier skriver:

tror jeg stopper med at sove.. inden for den sidste uge har jeg  skiftevis drømt at min kæreste gik fra mig, var mig utro eller at alle mine venner blev slået ihjel det er nu kommet til jeg bare ligger og stirre op i loftet om aften og seriøst næsten ikke tør falde i søvn, hvilket resultere i jeg kun for et par timers søvn, og jo så er pisse træt hele dagen efter - en ond cirkel..

Det skulle give en roligere søvn hvis man ik spiser x antal timer før man skal sove.. Mener de kloge siger kun vand efter kl 17-18 stykker (Men tænker det er et spørgsmål om hvornår man går i seng?)

Drømme er jo underbevidstheden der bearbejder tanker og indtryk iløbet af dagen, måske du går og spekulerer på noget?

Jeg drømmer oz at min kæreste går fra mig og er mig utro.. Faktisk er han et rigtigt svin i mine drømme, stik modsat virkeligheden.. Tror jeg drømmer det fordi jeg er gravid og er bange for pludselig at stå med bebs og det hele alene.. Synes det hjælper at snakke om det

Anmeld

1. marts 2012

Mor til Majbørn

FrkZier skriver:

Jeg kender en, der (da hun var gravid) dromte at hun fodte en kotelet ud af naesen.

.... se DET er satme en saer drom....

Anmeld

1. marts 2012

FrkZier

Team Putte skriver:

Det skulle give en roligere søvn hvis man ik spiser x antal timer før man skal sove.. Mener de kloge siger kun vand efter kl 17-18 stykker (Men tænker det er et spørgsmål om hvornår man går i seng?)

Drømme er jo underbevidstheden der bearbejder tanker og indtryk iløbet af dagen, måske du går og spekulerer på noget?

Jeg drømmer oz at min kæreste går fra mig og er mig utro.. Faktisk er han et rigtigt svin i mine drømme, stik modsat virkeligheden.. Tror jeg drømmer det fordi jeg er gravid og er bange for pludselig at stå med bebs og det hele alene.. Synes det hjælper at snakke om det

jeg plejer som regl at spise aftensmad omkring kl 18 og så går vi i seng ca 2230, men jeg falder først i søvn kl 02 /:

har godt snakket med min kæreste om de her drømme, og forstår ikke hvorfor jeg har dem, fordi sådan er han bare slet ikke..

men her den anden dag drømte jeg også at en af mine venner slog ALLE mine nærmeste ihjel med en motorsav

Anmeld

1. marts 2012

FrkZier

Frøken Førstegangsmor :D skriver:

Jeg kender en, der (da hun var gravid) dromte at hun fodte en kotelet ud af naesen.

.... se DET er satme en saer drom....

ja det er det godt nok..

mine drømme er ikke bizare eller noget, bare meget ubehagelige..

Anmeld

1. marts 2012

EKBJ

Team Putte skriver:

Jeg har haft mange drømme lidt ligesom dine :-( 

- tror det har noget at gøre med alle de følelser der er i ens krop og alle de ting man tænker på!! 

Anmeld

1. marts 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Hvor kan jeg nikke genkendende til det der! En periode drømte jeg konstant at jeg selv blev dræbt, at mine venner gjorde og at min kæreste droppede mig for en veninde og var utro hele tiden.

Det er ikke fedt

Anmeld

1. marts 2012

FrkZier

rikkeregnbue skriver:

Hvor kan jeg nikke genkendende til det der! En periode drømte jeg konstant at jeg selv blev dræbt, at mine venner gjorde og at min kæreste droppede mig for en veninde og var utro hele tiden.

Det er ikke fedt

det bare længe siden jeg IKKE har haft sådan en drøm, det virkelig bare ufedt altså

Anmeld

1. marts 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

FrkZier skriver:

det bare længe siden jeg IKKE har haft sådan en drøm, det virkelig bare ufedt altså

Hvor har jeg ondt af dig! Har du noget du går og tænker meget på? For så kan man vidst godt gå hen og drømme om det også

Anmeld

1. marts 2012

FrkZier

rikkeregnbue skriver:

Hvor har jeg ondt af dig! Har du noget du går og tænker meget på? For så kan man vidst godt gå hen og drømme om det også

nææh synes ikke rigtig der er noget der plager mit sind til hverdag - kun om natten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.