Hvilken uddannelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2012

K&S

Camulla skriver:

Ja, jeg har en gymnasiel uddanelse. Hvad gør jeg så??

Prøv at søge på kontoruddannelse med speciale :-)

Jeg er uddannet kontorassistent med speciale indenfor offentlig administration - jeg startede som elev i Danmarks Statistik og tog mine skoleperioder på Niels Brock :-) 

Jeg mener det er omkring dette tidspunkt på året at der søges elever med start til august/september :-) 

Du kan også prøve at gå ind på www.ug.dk og søge efter uddannelse - den står nok under erhvervsudd. :-)

Det blev vist lidt rodet, men bare spørg :-) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2012

Camulla

K&S skriver:

Prøv at søge på kontoruddannelse med speciale :-)

Jeg er uddannet kontorassistent med speciale indenfor offentlig administration - jeg startede som elev i Danmarks Statistik og tog mine skoleperioder på Niels Brock :-) 

Jeg mener det er omkring dette tidspunkt på året at der søges elever med start til august/september :-) 

Du kan også prøve at gå ind på www.ug.dk og søge efter uddannelse - den står nok under erhvervsudd. :-)

Det blev vist lidt rodet, men bare spørg :-) 

Det vil jeg prøve - alt det du foreslår. Og tusind tak, der kommer sikkert flere spørgsmål  

Anmeld

1. marts 2012

K&S

Camulla skriver:

Det vil jeg prøve - alt det du foreslår. Og tusind tak, der kommer sikkert flere spørgsmål  

Du spørger bare :-) 

Der er vist noget der hedder elevplads.dk eller elevportalen.dk! 

Anmeld

2. marts 2012

come2

Står der også forløbig ved jeres?

Anmeld

2. marts 2012

come2

come2 skriver:

Står der også forløbig ved jeres?

Hov det endte hvis i en forkert tråd. sorry

Anmeld

2. marts 2012

K&S

Camulla skriver:

Jeg ved ikke om du har fået søgt lidt rundt omkring, så smider lige et link til info om uddannelsen: http://www.ug.dk/uddannelser/erhvervsuddannelsereudveud/merkantil/kontoruddannelsen.aspx

Anmeld

4. marts 2012

Camulla

K&S skriver:

Jeg ved ikke om du har fået søgt lidt rundt omkring, så smider lige et link til info om uddannelsen: http://www.ug.dk/uddannelser/erhvervsuddannelsereudveud/merkantil/kontoruddannelsen.aspx

TusindTusind tak! Det vil jeg glæde mig til at kigge på  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.