Hej søde baby.dk venner 
Jeg skriver dette indlæg med stor frustration !
må nok heller starte ved begyndelsen, undskyld på forhånd hvis det bliver lidt rodet.. 
vores lille dreng på snart 2 har haft en lidt hård start på livet, han er ørebarn, og får pencilin i hvertfald 1 gang hver 2 måned, som minimum. så ikke nok med det, er han også et feberkrampe barn, og har haft mange grimme oplevelser med "dumme" læger, larmene ambulancer, mange indlæggelser og nåle. han har altid været ved stærkt mod, taget det hele med et smil, osv.
selvom han har været udsat for så meget, har det aldrig påvirket hans søvn, han har været et "drømme barn" sovet fra 19 - 07:30 næste dag, man har altid bare kunne ligge ham i sin seng og sige godnat.
han er en super kærlig og sej knægt, men alt det ændrede sig drastigt (staves) Juleaftens nat.
han fik feberkramper, meget slemme, og vi fik først givet ham stesolid efter 13 min. han reagerrede negativt på det, og kunne ikke få vejret. vi blev hentet med ambulance igen igen, men denne gang var det anderledes, han blev revet ud af mine arme, og fik slanger , elektroder og alt muligt ubehagelige ting i sig og på sig, og han kunne ikke stritte imod pga stesoliden. han lå på helt stille, kunne ikke blinke eller noget, men man kunne se tårerne trille ned af hans kind og skrækken i hans øjne. sidder og skriver dette med tårer i øjnene, så forfærdelig en oplevelse var det får os alle sammen.
siden den dag har han ikke været sig selv.
han er genert, mistroisk, agressiv, og genneralt en trist dreng.
han gider ikke spise optimalt, han tør ikke være alene, specielt ikke sove alene, han de gange vi har prøvet at ligge ham i sin egen seng og ladet ham ligge i bare 5 min, bliver vi mødt af et lille blodigt ansigt, fordi han simpelthen kaster sit hoved ind i trammerne til han bløder, så det tør vi ikke mere, nu sover han mellem os, vågner hver 2. time og skriger helt uhæmmet, han er panisk, og meget ulykkelig, og skal helst sove på min mave, ikke nok med det, så kan vi først få ham til at sove ved 23 tiden.
vi er desperrarte og ved ikke hvad vi skal gøre for at han igen bliver vores lille glade dreng, ? har snakket med SP, hun siger bare vi skal forer sengen, smide ham i kl 19, og bruge godnat og sov godt metoden, men tør ikke 
HJÆLP OS !!! vi er desperrarte !¨
undskyld det blev lidt langt 
er anonym af hensyn til min lille familie .