Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Krussedulle skriver: jeg kan sagtens forstå din utålmodighed! .. Men takker for de krydsede fingre!
jeg kan sagtens forstå din utålmodighed! .. Men takker for de krydsede fingre!
Dejligt med en i samme båd og så lidt da
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ansemusen skriver: Jeg skal i hvert fald gøre mit allerbedste
Jeg skal i hvert fald gøre mit allerbedste
Det tvivler jeg slet ikke på
CS skriver: Giv slip smukke så sker det helt naturligt - det er jo uden for din kontrol. Der sker de mærkeligeste ting når man slipper tingene Go fornøjelse med fødslen og jeg tænker lørdag er en go da at blive mor, far og få en lillebror Sæt i gang
Giv slip smukke så sker det helt naturligt - det er jo uden for din kontrol. Der sker de mærkeligeste ting når man slipper tingene Go fornøjelse med fødslen og jeg tænker lørdag er en go da at blive mor, far og få en lillebror Sæt i gang
Jeg prøver virkelig at give slip... kunne være man skulle mediterer
Lørdag ville være en udemærket dag, der vil jeg meget gerne føde
Chalala85 skriver: Jeg prøver virkelig at give slip... kunne være man skulle mediterer Lørdag ville være en udemærket dag, der vil jeg meget gerne føde
Ville lige ønske go fornøjelse med fødslen - er stadigvæk sikker på lørdag og det er jo i morgen
Hindbærblade the, jeg drak 4 store kopper om dagen, og 4 dage efter fødte jeg - havde dog også fået hindeløsning - og gik 8 dage over
Og en masse ture op til 5. sal ( vi bor i stuen)
CS skriver: Ville lige ønske go fornøjelse med fødslen - er stadigvæk sikker på lørdag og det er jo i morgen
Kan godt være du får ret for er utilpas hertil aften og har mens smerter og plukveer der bare tager til
RiUL skriver: Hindbærblade the, jeg drak 4 store kopper om dagen, og 4 dage efter fødte jeg - havde dog også fået hindeløsning - og gik 8 dage over Og en masse ture op til 5. sal ( vi bor i stuen)
Jeg overvejer også det der the hvis ikke der snart sker noget. Vi bor i hus med 2 sale så jeg får vidst mine trapper hehe
Chalala85 skriver: Kan godt være du får ret for er utilpas hertil aften og har mens smerter og plukveer der bare tager til
Glæder mig til at læse om jeres forløb og puuuuuuuuuster ve støv afsted
CS skriver: Glæder mig til at læse om jeres forløb og puuuuuuuuuster ve støv afsted
Tak smukke :-)
Det er helt ok at være utålmodig, når man er så tæt på
Håber at I sidder og beundrer den lille i morgen, god fornøjelse
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128